Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته چهارم لیگ برتر سرمربی تیم فوتبال تراکتور از سمت خود استعفا داد هر چند این استفعا به صورت ظاهری و صوری بود، اما همه چیز به سرمربی و مدیران باشگاه مربوط نمی‌شود و ظاهرا افراد دیگری هم در تغییراتی که روی نیمکت تراکتور صورت می‌گیرد موثرند.

خبرگزاری میزان - روزنامه هفت صبح نوشت: فصل گذشته علیرضا منصوریان در هفته پنجم از هدایت تراکتور کنار گذاشته شد و این فصل، فیروز کریمی در هفته چهارم، استعفا داد! در این زمینه شنیده می شود مدیران باشگاه تراکتور پس از سه شکست در چهار بازی، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کریمی نداشتند و به نوعی جدایی این مربی بیشتر با تصمیم باشگاه تبریزی بوده است تا استعفای کریمی و در نهایت جمع بندی روی این صورت گرفته که کریمی خودش استعفایش را اعلام کند هر چند به صورت ظاهری و صوری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همه چیز به سرمربی و مدیران باشگاه مربوط نمی شود و ظاهرا افراد دیگری هم در تغییراتی که روی نیمکت تراکتور صورت می گیرد موثرند.

یکی از رسانه‌های خبری تحلیلی شهر تبریز بعد از استعفای کریمی ادعای جالبی را مطرح کرده و نوشته است:« تراکتور در دور باطل به سر می برد و همچنان برخی‌ها خود را به اخراج و یا تعویض سرمربی دلخوش کرده اند. بازیکنی که توسط آقای دلال به تیم آورده شده است در بازی مقابل استقلال توسط فیروز کریمی تعویض می شود و بعد از بازی کریمی می گوید برخی بازیکنان در حد نام تراکتور نیستند، همین جمله کافی است که دلال منشوری دست به کار شود و فیروز کریمی را هم مثل مربیان دیگر کنار بگذارد! در این راستا پیج باشگاه با استفاده از عکس شاهین ثاقبی در کاور بازی با پیکان، نوعی دهنکجی به فیروز کریمی می کند و می خواهد به او نشان دهد که در تراکتور تصمیمات مربی جایگاهی ندارد و در ادامه همین مسائل باعث کنار رفتن فیروز کریمی می شود! ما این خبر را تایید یا تکذیب نمی کنیم. اما نشــانه‌هایی وجود دارد که بعضی از بازیکنان در تیم نفوذ زیادی دارند. هم در میان مدیران و هم در میان هواداران و پیج‌ها و کانال‌های هواداری.

اخبار و مطالب این رسانه‌ها هم به شدت به هواداران جهت می دهد و مدیران باشگاه را تحت فشار می گذارد. همه چیز هم مربوط به فوق ستاره‌ها و ستاره‌ها نمی شود. بلکه تعدادی از بازیکنان معمولی و بومی این تیم هستند که رگ خواب هوادار را در دست دارند و بدون این که بازدهی فنی بالایی داشته باشند فقط و فقط با کسب محبوبیت در فضای مجازی، به راحتی مدیران باشگاه را وادار به تغییر سرمربی می کنند.

بیشتر بخوانید: گزینه‌های سرمربیگری تراکتور مشخص شدند/ کاپیتان‌های سابق استقلال نامزد اصلی هدایت پرشورها

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: اخبارورزشی فیروز کریمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیروز کریمی مدیران باشگاه فیروز کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

 سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسین می‌کنم این است که آنها به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند، به هر حال مخاطبانی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، معرف فرهنگ و آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است، اما مخاطبان در بعضی موارد سطح آموزش و فرهنگی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 ژوزه مورایس افزود: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین نمود انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.


او گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم

مورایس افزود:  ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

سرمربی سپاهان گفت: به کیفیت بازی خودمان نیز اعتقاد داریم، اما گاهی مواردی مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  در ورزشگاه نقش جهان اصفهانبه مصاف هم می روند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی