Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب دو تیم ایران و روسیه رقابت تنگاتنگی بر سر قهرمانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان دارند.

به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات پنج وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در بلگراد صربستان، تیم ملی ایران با یک طلا و ۳ برنز با ۷۰ امتیاز صدرنشین شد، آذربایجان و ارمنستان با ۶۰ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند و روسیه با یک طلا و یک نقره ۵۵ امتیازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب و در رقابتهای پنج وزن دوم ایران و روسیه بر سر قهرمانی جدال نزدیکی دارند.

ایران امشب دو فینالیست و دو شانس کسب مدال برنز دارد که مجموع امتیازات ایران می تواند حداکثر به ۱۵۰ و حداقل به ۱۳۰ امتیاز برسد(اگر مجید داستان در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب امتیاز نشود). حذف مجید داستان در ۶۱ کیلوگرم باعث شده تا ایران در روز پایانی از روسیه کمی عقب بیفتد.

اما روسها با ۳ فینالیست و ۲ شانس مدال برنز، در تمامی اوزان پنج وزن دوم شانس مدال دارند و حداکثر امتیاز آنها می تواند به ۱۶۰ و حداقل به ۱۳۵ امتیاز برسد.

دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم بین محمد صادق فیروزپور و حریف روسی می تواند بسیار تعیین کننده باشد، البته اگر سایر کشتی گیران دو تیم مبارزات خود را برنده شوند.

رقابت برای سکوی سوم بین ارمنستان و آذربایجان خواهد بود و این دو تیم به احتمال بسیار زیاد شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی‌اکبر فضلی در وزن ۷۰ کیلوگرم و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شدند.

همچنین در پنج وزن دوم، محمدصادق فیروز پور در وزن ۷۴ کیلوگرم و سجاد غلامی در وزن ۸۶ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی آزاد امیدهای جهان کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان پنج وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم

سرمربی یوونتوس، احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده را رد نکرد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس در آلیانز استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

یوونتوس 0-0 میلان؛ جدال بی‌برنده بازنده‌ها

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت:

در بازی‌های اخیر موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم. امروز هم چهار یا پنج موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بدون گل زدن نمی‌توان پیروز شد. ما مستحق برد بودیم اما مطابق معمول فصل جاری، موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم. احتمال دارد که فصل آینده هم در یوونتوس بمانی؟ 

حقیقت این است که هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد. من طرفدار بازیکنان تکنیکی هستم و زیر نظر مربی‌ای پرورش یافتم که هیچوقت در مورد چینش و سیستم صحبت نمی‌کرد (!). مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ دهند، نه من. در حال حاضر فقط روی بازی‌های پایانی فصل متمرکز هستم.

حضور ییلدیز به جای کیه زا در ترکیب اصلی

 ییلدیز و کیه زا دو بازیکن متفاوت هستند. مثلا کنان بهتر از فدریکو دریبل می‌زند. 

عملکرد یوونتوس در فصل جاری

پیش از شروع فصل، دو هدف برای ما تعیین شد: قهرمانی در کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. خوشبختانه به هر دو هدف بسیار نزدیک شده‌ایم. زمانی که یک تیم به اهداف خود نزدیک می‌شود، می‌تواند بگوید که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم