Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در رابطه با راهکارهای گسترش و توسعه لوازم خانگی داخلی گفت: حمایت از تولید داخل یکی از سیاست های اصلی کشور است. در زمان تحریم بسیاری از سرمایه گذاران خارجی با عقب نشینی و تعطیلی دفاترشان در ایران، ما را در این شرایط بد تنها گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ممنوعیت واردات لوازم خانگی در تلاش هستیم که به تولیدکنندگان داخلی فرصت دهیم تا بتوانند با عرضه محصولات خود البته با نه با قیمت بالا، هم مشتری خود در بازار را داشته باشند و همچنین مردم نیز با خرید کالای ایرانی از این صنعت حمایت کنند.

سمیعی با بیان اینکه امیدواریم صنعت لوازم خانگی همانند خودروسازی پیش نرود تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی به معنای این نیست که همانند دو خودروساز کشور، بی حد  مرز از حمایت های دولتی برخوردار شده و هر محصولی را با هر کیفیتی به دست مردم بدهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خودروسازان میدان را بدون رقیب دیدند و به همین دلیل بدون تغییری در کیفیت و کمیت محصولات با این فکر که مردم مجبور به خرید هستند، خودرو عرضه میکنند ولی در بحث لوازم خانگی با توجه به تعداد بالای تولیدکننده، میتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: تولیدکنندگان داخلی باید افق چشم نداز داشته باشند و فقط به داخل فکر نکنند بلکه با توسعه کار، محصولات خود را صادر کنند.

سمیعی تاکید کرد: با حمایت از تولید کننده داخلی و ارتقای سطح تولیدات داخلی، میتوان با زمینه سازی برای صادرات، ارزآوری داشته باشیم.

پایان پیام/

صفورا طالب زاده کد خبر: 1117606 برچسب‌ها لوازم خانگی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لوازم خانگی مجلس شورای اسلامی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند