Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:03:40 GMT

ماجرای سرقت از موزه های تاریخی در اختیار شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۳۲۵۹

ماجرای سرقت از موزه های تاریخی در اختیار شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر بنده به محله امام زاده یحیی و املاک تاریخی است که توسط شهرداری تهران خریداری شده اما بلا استفاده باقی مانده است.

وی افزود: در یکی از این موزه‌ها اجناسی طی ۶ ماه گذشته به سرقت رفته که تذکر بنده به شهرداری رسیدگی به اموال به سرقت رفته و برنامه ریزی برای استفاده بهینه از املاک مذکور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر بیان کرد: ازجمله خانه مهربان نیز از این جمله است و به برخی خانه‌های تاریخی که شهرداری سکونت دارد نیز آسیب وارد شده که شهرداری باید به این امر ورود کند.

کد خبر 5345636 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عباسی شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی یوم الله 13 آبان گردشگری پیش بینی وضعیت هوا شهرداری منطقه 14 تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس علیرضا زاکانی بارش باران میراث فرهنگی شهر تهران مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 6090588 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد