Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بایرام زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران ازجمله جشنواره‌های پرمخاطب کشور است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور در منطقه ارسباران است.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی با تأکید به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در راستای توسعه گردشگری منطقه، گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی استان نقش مهمی در جذب گردشگران حوزه تخصصی هنر و تئاتر دارد که علاوه بر معرفی منطقه، با اجرای آئین‌های سنتی، فرهنگ بومی را به‌صورت ویژه معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرام زاده سپس گفت: در تلاش هستیم تا جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را در تقویم رویدادهای ملی میراث فرهنگی به ثبت برسانیم.

کد خبر 5345643

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسباران جشنواره تئاتر استانی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه استکبار ستیزی بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران تئاتر کوتاه ارسباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر