Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله شکری روز یکشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه افزود: رفع نواقص و مشکلات این پروژه به مطالبه اصلی مردم شهرستان تبدیل شده و برای رفع نواقص این طرح خواهان تامین منابع مالی مورد نیاز هستیم و در سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه می‌توانیم این مطالبه را تحقق بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس طراحی انجام شده و برنامه ریزی‌های صورت گرفته آب مورد نیاز روستاهای پایین دست و آب برای بیش از ۹۰۰ هکتار زمین کشاورزی دشت حُر و ۴۰ هکتار باغات قلقله از محل سد آزادی تامین می‌شود ضمن اینکه ۸۰ لیتر بر ثانیه نیز به منظور تامین آب شرب شهری تخصیص پیدا می‌کند.

«سد آزادی در فاصله ۷۰ کیلومتری کرمانشاه و ۹۰ کیلومتری شهرستان ثلاث باباجانی، بر روی رودخانه زمکان ساخته شده،  برای احداث آن ۷۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است،  حجم مخزن این سد ۷۰ و نیم میلیون متر مکعب است و تأثیر بسزایی در گسترش فعالیت های اقتصادی در حوزه کشاورزی ایجاد خواهد کرد»

شکری همچنین بر تکمیل تصفیه خانه آب شرب شهر تازه آباد و احداث تصفیه خانه آب شهر ازگله نیز در این دیدار تاکید کرد و اظهار داشت: احداث چاه آب در شهر میرآباد و رفع مشکل آب شرب اهالی این منطقه یک نیاز فوری و ضروری است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه نیز گفت: رفع نواقص خط انتقال دشت حُر از اولویت های کاری این شرکت است و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز به دنبال آن هستیم نسبت به اصلاح و تعویض لوله ها اقدام کنیم.

محمودرضا شهلایی با بیان اینکه پروژه ای بزرگ اجرا شده و بهره برداری کامل آن ضروری است، افزود: به عنوان نماینده وزارت نیرو  هر آنچه که در توان داشته باشیم برای رفع مشکلات این بخش بکار خواهیم بست.  

وی  با بیان اینکه تامین آب شرب نخستین اولویت ما در شرایط خشکسالی سالجاری  است در خصوص تامین آب شرب شهر میرآباد نیز گفت: چنانچه مسائل حقوقی و حریم با مشکلی مواجه نشود مجوز حفر چاه صادر و برای رفع مشکل آب شرب این شهر آمادگی داریم.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ثلاث باباجانی ازگله اعتبارات تازه آباد میرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ثلاث باباجانی ازگله شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ثلاث باباجانی ازگله اعتبارات تازه آباد میرآباد ثلاث باباجانی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳۸ هزار تماس با سامانه سامد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ثبت شده‌است که اغلب مطالبات مربوط به وام، اشتغال و کمک مالی بوده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌اصغر قلی‌پور امروز جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه سامد در راستای پاسداشت و صیانت از حقوق شهروندی، مبارزه با فساد اداری و شفافیت‌سازی عملکرد استانداری و مدیران فعالیت می‌کند.

وی افزود: سامد فرصت ارزشمندی برای برقراری ارتباط بی‌واسطه مردم، مسئولان و دولت‌مردان بوده که باید از این بستر در جهت حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم استفاده کرد.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست و شکایت هم‌استانی‌ها به محض تماس آنها در سامانه ثبت و همان روز به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع می‌شود و دستگاه مربوطه موظف هستند در کمترین زمان پاسخگو متقاضی در سامانه باشند.

وی با اشاره به اینکه مرکز سامد استانداری سال گذشته در برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان و پاسخگویی به مردم عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: سال گذشته ۳۸ هزار و ۷۶۰ تماس با سامانه ۱۱۱ استانداری برقرار شد.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: بیشتر موضوعات ثبت شده در سامد مربوط به وام بانکی، درخواست کمک مالی، اشتغال، مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار نفر نیز به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده‌اند، افزود: پارسال یک هزار و ۱۳۱ ساعت پاسخگویی در این سامانه انجام شد.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه‌های میز ارتباطات مردمی پاسخگویی توسط استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت حضوری با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم و رعایت حقوق شهروندی انجام می‌گرفت که از دیگر اقدامات این مرکز بود.

وی تصریح کرد: دعوت و گفتگو با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی از جمله دیگر اقدامات مرکز سامد استانداری استان است.

قلی پور خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی سامد از راه‌های برقراری ارتباط مردمی است که تمام شهروندان در نقاط مختلف این استان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایت‌ها و درخواست‌های خود را از دستگاه‌های اجرایی مطرح کنند.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این سامانه افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم از طریق ارتقا کیفیت پاسخگویی دستگاه‌ها و سازمان‌ها است.

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با بهره‌گیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی را از دیگر اهداف این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه سامد از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ آماده دریافت درخواست‌ها، گزارشات، نظرات و پیشنهادهای مردم از دستگاه‌های دولتی و ثبت و بررسی و پیگیری و تحقق آنها در چارچوب قانون و مقررات است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: این سامانه در راستای شعار محوری دولت سیزدهم مبنی بر توسعه زیرساخت‌های خدمات‌رسان به مردم و سهولت دسترسی ارتباطی تمامی اقشار جامعه با دولت عمل می‌کند.

وی گفت: سامد با آدرس اینترنتی http://111.ir از شبکه دولت به شبکه اینترنت انتقال داده شده و به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند از این به بعد به جای مراجعه حضوری و تماس تلفنی به آدرس اینترنتی ذکر شده مراجعه و موارد خود را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 750360

دیگر خبرها

  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود