Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری علیرغم کاهش پروازها، تعداد ۴۸۲ سورتی نشست و برخاست پرواز در فرودگاه خرم‌آباد انجام گرفته، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۷۶ سورتی بوده نشان از رشد ۷۵ درصدی پروازها دارد.

وی در زمینه اعزام و پذیرش مسافر نیز افزود: علیرغم محدودیت‌های کرونایی و رعایت سقف ۵۰ و ۶۰ درصدی پذیرش ظرفیت پروازها، تعداد ۲۱هزار و ۶۰۳ نفر مسافر در این مدت جابجا شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد در رابطه با وضعیت پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد، گفت: در طی هفته هفت پرواز بین خرم‌آباد و تهران برقرار است که در کل هفته به غیر از روزهای پنج شنبه انجام می‌شود.

کاملی اشاره به برقراری پروازهای مشهد مقدس در فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: پروازهای مشهد مقدس در این فرودگاه از هشتم آبان ماه امسال در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار است.

مدیر فرودگاه خرم آباد عنوان کرد: آمادگی انجام پرواز عتبات عالیات را از لحاظ زیر ساختی داریم که نیازمند هماهنگی سازمان حج و زیارت، استانداری و شرکت‌های چارتر کننده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد استقبال مردم از پروازهای فرودگاه باشیم خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند از طریق دفاتر فروش بلیط، آژانس‌های خدمات زیارتی و همچنین سایت‌های معتبر اقدام به خرید بلیط به صورت فیزیکی و تور کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد علی کاملی وضعیت پرواز های فرودگاه خرم آباد فرودگاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول