Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیکر پاک سرباز شهید مدافع وطن "رضا هدایتی" از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ گیلان در رشت تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پیکر پاک سرباز شهید مدافع وطن "رضا هدایتی" صبح امروز با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ گیلان در رشت تشییع و سپس به زادگاهش شهرستان بندرانزلی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم با اشاره به شهادت سرباز مدافع وطن "رضا هدایتی" اظهار داشت: این شهید عزیز در مبارزه با اشراری که قصد تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی را داشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار عزیزالله ملکی خاطرنشان کرد: افتخار داریم که در راه امنیت کشور و آسایش مردم لحظه‌ای کوتاهی نکرده و تا‌ پای جان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌‌ایم.

روستاهای محروم گیلان توسط گروه‌های جهادی دانشجویی آب‌رسانی می‌شودکارگاه‌های آموزشی ادبیات داستانی به‌همت بسیج هنرمندان در استان گیلان برگزار می‌شودجلوگیری از ترویج فرهنگ غربی از اهداف سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان است

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان گیلان 454 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است تصریح کرد: امنیت امروز جامعه حاصل جانبازی‌ها و جانفشانی‌های همین مدافعان وطن است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: خداوند متعال برای اینکه بهشت را به انسان عنایت کند امتحاناتی برای انسان در نظر می‌گیرد و اگر انسان از امتحانات الهی سربلند بیرون آمد، رسیدن به مقام قرب الهی به او بشارت داده می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه درخت نونهال انقلاب به برکت خون شهدا به درخت تنومندی تبدیل شده تا جایی‌که قدرت‌های استکباری امروز توان ضربه زدن به این نظام را ندارد گفت: انسان جان خود را از همه چیز بیشتر دوست دارد اما این شهید عزیز، جان عزیزِ خود را در راه اعتلای انقلاب، دین و قرآن نثار کرد.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان استان گیلان رضا هدایتی مدافع وطن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند