Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته فهمیده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در کشور و تداوم شیوع ویروس کرونا این انتخابات به صورت حضوری و در بستر شبکه شاد از ۱۸ آبان ماه در مدارس آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، انتخابات شوراهای مدارس ضمن ایجاد حس مسوولیت‌پذیری اجتماعی، حس مشارکت در برنامه‌ریزی برای آینده را نیز میان دانش‌آموزان به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: شوراهای دانش آموزی با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است.

فهمیده با اشاره به اینکه انتخابات از پایه سوم ابتدایی به بالاتر برگزار می‌شود، افزود: مدیران مدارس باید موضوع انتخابات شورای دانش آموزی را جدی بگیرند، زیرا یکی از فرصت‌های خوب که موجب حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در فعالیت‌های پرورشی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمدارس البرز برگزار می شود، یادآورشد: شورای دانش‌آموزی، عرصه‌ای برای مشارکت عملی دانش‌آموزان در فرآیند تصمیم‌سازی، تجربه مسوولیت‌پذیری، کار گروهی و تقویت خودباوری دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: شوراهای دانش آموزی ظرفیت ویژه ای دارند که سایر تشکل ها چنین ظرفیتی ندارند که در تمام واحدهای آموزشی حضور داشته باشند پس باید از این ظرفیت خوب دانش آموزی به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فراخوان مشارکت دانش آموزان استان البرز برای شرکت دراین دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی در بستر شاد انجام شده است،افزود: تا کنون دانش آموزان بسیاری برای کاندید شدن در بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مشخصات خود را ثبت کرده و در حال انجام تبلیغات هستند.

فهمیده تاکید کرد: دراین رویداد مهم دانش آموزان کاندید شده به یاد شهدای انقلاب و مدافع حرم اقدام به انتشارپیام هایی از شهدای گرانقدر از جمله « سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی»  در زمینه وحدت آفرینی، احساس مسئولیت پذیری و خدمت به مردم کرده اند.

آیین استانی بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی درشهرستان نظرآباد به صورت حضوری در ۱۸ آبان ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس شوراهای دانش آموزی البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شوراهای دانش آموزی البرز مدارس شوراهای دانش آموزی البرز انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار می شود دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری