Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص تاکید اخیر کریم همتی رئیس پیشین جمعیت هلال احمر مبنی بر لزوم تأمین اعتبار برای شارژ انبارهای امدادی در فصل بارندگی‌ها گفت: هر سال، همزمان با فرارسیدن فصل بارش‌ها، جمعیت هلال احمر به منظور ارتقای خدمات خود در حوزه امدادرسانی و غیره تجهیزات خود را به‌روزرسانی و شارژ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: در همین راستا نیز با توجه به آغاز فصل بارندگی‌ها، جمعیت هلال احمر درخواست‌های خود برای تأمین اعتبار در حوزه شارژ انبارها و تجهیزات و نیازهای خود را به صورت مکتوب به دولت اعلام کرده است اما باید منتظر پاسخ دولت در زمینه تخصیص اعتبارات بمانیم.

قوسیان مقدم در خصوص آخرین وضعیت موجودی انبارهای هلال احمر بیان کرد: از لحاظ چادرهای امدادی در وضعیت مناسبی قرار داریم و تعداد چادرها نسبت به سال گذشته در کل کشور حدود ۴۰۰ هزار عدد افزایش یافته است.

وی با اشاره بر موجودی بسته‌های مواد غذایی نیز عنوان کرد: بسته‌های مواد غذایی جهت توزیع میان مردم در بحران‌ها و حوادث نیز در انبارها شارژ شده است اما همچنان نیاز به شارژ بیشتر داریم. در این زمینه نیز درخواست‌های خود را اعلام کرده‌ایم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره تجهیزات امدادی نیز اظهار داشت: با توجه به آغاز بارش‌ها و افزایش عملیات‌های امدادرسانی جمعیت هلال احمر، تجهیزات انفرادی مربوط به خدمات امداد و نجات نیاز به شارژ و نوسازی دارد. در این زمینه نیز موارد مورد نیاز به دولت اعلام شده است.

قوسیان مقدم با اشاره بر وضعیت موجودی تجهیزات لجستیکی نیز بیان کرد: در این زمینه مشکل چندان خاصی نداریم و اقدامات هرساله و عادی ازجمله تعویض لاستیک خودروهای امدادی، یخ‌شکن‌ها و غیره در حال انجام است.

کد خبر 636242 برچسب‌ها هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی