Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا بارسلونا دیداری عجیب را رقم زد و باعث تحیر بسیاری از فوتبال دوستان شد.

این تیم، بازی را بسیار عالی آغاز کرد و توانست در نیم ساعت ابتدایی ، ۳ گل به ثمر رساند. در حالی که بسیاری عقیده داشتند ، بازگشت ژاوی امیدها را برای تیم زنده کرده ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و بارسلونا برد ۳ بر صفر را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کرد تا دوباره در کسب پیروزی ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم اکنون با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و ژاوی کاری سخت برای رساندن آنها به جمع ۴ تیم پایانی دارد.

در شبی که بارسلونا به تساوی رسید، رئال مادرید مقابل رایو وایکانو، تیمی که باعث اخراج کومان شد را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و دوباره صدرنشین لالیگا شد.آنها اکنون با ۲۷ امتیاز در صدر قرار دارند و مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های اسپانیا به شمار می‌روند.

روزنامه مارکا در جلد امروز خود کری جالبی برای بارسایی‌ها خواند و نوشت: ۱۰ امتیاز فاصله با بارسلونا!

آنها این اختلاف امتیاز پیش آمده را موضوع بزرگی دانستند و برای هواداران این کری سنگینی خواندند.

آ.اس مادرید نیز تیتر  «صدرنشین با ۲ چهره» را به روی جلد برد و از نمایش خیره کننده رئال در نیمه اول صحبت کرد. آ.اس این تیم را مدعی اصلی قهرمانی خواند و از اختلاف ۱۰ بازی با بارسلونا نوشت.

و اما روزنامه‌های بارسایی نیز تیتر اصلی را به روی ژاوی بردند و نوشتند که این شخص برای احیای تیم ، کار زیادی در پیش خواهد داشت.

موندو از مصدومیت فاتی، گارسیا و گاوی نوشت و از تساوی عجیب مقابل سلتاویگو در بالایدوس حرف زد. اکنون بارسلونا ۱۱ مصدوم دارد که باید دید ژاوی چه کاری می‌تواند برای بهبود این شرایط داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

به نقل از اوپتا؛ از نظر اهمیت و تاثیر گل در کسب امتیاز، گل های روبرت لواندوفسکی در بین همه بازیکنان فصل جاری لالیگا دارای بیشترین اهمیت بوده است. او با 16 گل خود تاکنون به تنهایی 17 امتیاز را به طور مستقیم به حساب بارسلونا واریز کرده است. جود بلینگام و بورخا مایورال از نظر اهمیت گل ها در رتبه بعدی هستند. 15 گل مایورال، 14 امتیاز برای ختافه به همراه داشته درحالیکه 17 گل بلینگام هم 14 امتیاز به امتیازات تیم کارلو آنچلوتی اضافه کرده است.

گفتنی است لواندوفسکی اولین بازیکن بارسلونا از سال 2005 است که در جریان دیداری از لالیگا، 2 گل با ضربه سر می زند. آخرین بار ساموئل اتوئو در سال 2005 مقابل مایورکا موفق به انجام چنین کاری شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم