Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا به راحتی برتری سه گله خود را از دست داد تا تنها به یک مساوی مقابل سلتاویگو رضایت دهد.
به گزارش آریا، سلتاویگو و بارسلونا در چارچوب بازی های هفته سیزدهم فصل 22-2021 لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید. این در حالی است که بارسلونا در نیمه اول 3-0 پیش افتاده بود اما در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا بازی مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنسو فاتی در پایان نیمه اول دچار مصدومیت شد و به همراه اریک گارسیا که او نیز دچار مصدومیت جزئی شده است، در ابتدای نیمه دوم تعویض شدند. نیکو گونزالس نیز در نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد.
آنسو فاتی و اریک گارسیا هر دو در ابتدای نیمه دوم بازی سلتاویگو و بارسلونا به دلیل مصدومیت تعویض شدند. با اعلام باشگاه بارسلونا، آنسو فاتی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ ران چپ شده است. اریک گارسیا نیز در ساق پای راست خود احساس ناراحتی و درد می کند. پس از بازگشت به بارسلونا، تست های پزشکی بیشتر روی این بازیکنان انجام و شدت مصدومیت آن ها مشخص خواهد شد. به نقل از خاوی میگل از AS، ممکن است آنسو فاتی یک ماه از میادین دور باشد. ظاهراً نیکو گونزالس نیز در نیمه دوم بازی سلتاویگو و بارسلونا دچار مصدومیت شده و تعویض شد که پس از بازی مصدومیت این بازیکن مشخص می شود.
تغییر و تحولات روی نیمکت بارسلونا بالاخره نهایی شد و ژاوی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه با جدایی از السد هدایت بلوگرانا را به عهده گرفت. البته در دیدار بارسا مقابل سلتاویگو هدایت این تیم همچنان بر عهده سرخی بارخوان بود و ژاوی از دو هفته بعد و مسابقه برابر اسپانیول روی نیمکت کاتالان ها حضور پیدا خواهد کرد.
اما آخرین دیدار قبل از ورود ژاوی به رختکن به بدترین شکل ممکن برای بارسلونا پیش رفت. آنها که در هفت مسابقه قبلی در بالایدوس تنها یک بار مقابل سلتاویگو پیروز شده بودند، امروز شروعی توفانی مقابل این تیم داشته و در همان نیمه اول سه بار توسط آنسو فاتی، سرخی بوسکتس و ممفیس دیپای موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. اما در نیمه دوم همه چیز به بدتین شکل ممکن برای بارسلونا پیش رفت و سه بار دروازه این تیم باز شد. یاگو آسپاس که در سال های اخیر به خوبی نشان داده راه دروازه مارک آندره تراشتگن را بلد است، دو بار در مسابقه امروز موفق به گلزنی شده و مرد اول تیمش در مسیر این بازگشت بزرگ لقب گرفت.
در نهایت بارسلونا که سه بازیکن خود به نام های آنسو فاتی، اریک گارسیا و نیکو گونزالز را به علت مصدومیت در طول بازی از دست داد، دروازه خود را در دقیقه 95 باز شده دید و این برتری بزرگ را از دست داد. بی تردید ژاوی مسابقه امشب را با دقت تماشا کرده و به خوبی متوجه شده چه کار دشواری برای بازسازی بارسلونا پیش رو دارد. ژاوی در طول دوران حضور در مستطیل سبز بارها در لباس بارسلونا به هنرنمایی پرداخت و حالا نوبت ماموریت دشوار تبدیل کردن این تیم به یک مدعی در دستور کار او قرار دارد.
بارسلونا برتری 0-3 مقابل سلتا را از دست داده و شبی فاجعه بار را تجربه کرد. در نیمه اول این دیدار بود که آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا دچار مصدومیت شده و تصور می شد فیلیپ کوتینیو به جای این بازیکن وارد زمین خواهد شد. اما اخبار حاکی از آن است که ستاره برزیلی و گران قیمت کاتالان ها تمایلی به ورود به میدان نشان نداده و در واقع درخواست سرخی بارخوان را رد کرده است.
این در حالیست که حضور فیلیپ کوتینیو و خلاقیت این بازیکن می توانست در حفظ مالکیت و البته نتیجه کمک رسان بارسلونا باشد، اما او علاقه ای به حضور در ترکیب تیمش در بالایدوس نداشت و در نهایت آن فاجعه عجیب رخ داد. در واقع کوتینیو بسیار بی انگیزه و سرد تمرین کرده و نشان داده دوست ندارد در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد. در نیمه دوم دروازه بارسلونا سه بار باز شده و آنها برتری بزرگ خود را در خانه سلتاویگو از دست دادند تا فاصله کاتالان ها با صدر جدول بیشتر شود. به نظر می رسد این رفتار فیلیپ کوتینیو پروسه جدایی او از بارسا را تسریع کرده و حالا دیگر تقریبا کسی تردیدی در مورد جدایی این بازیکن وجود ندارد. اخبار حاکی از تمایل نیوکاسل به خرید فیلیپ کوتینیو بوده و احتمالا این ستاره برزیلی در همین فصل زمستان دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت.
البته سرخی بارخوان در پایان دیدار مقابل سلتاویگو مدعی شد حواسش معطوف به جریان مسابقه بوده و متوجه امتناع فیلیپ کوتینیو از ورود به میدان نشده، اما خبرنگاران حاضر در بالایدوس متفقول القول این شایعات را تایید کرده و در مورد رفتار غیر حرفه ای هافبک بارسلونا اخباری منتشر کرده اند. بدین ترتیب دوران سه ساله و ناموفق حضور فیلیپ کوتینیو به نوکمپ به اواخر خود نزدیک شده و نام او یادآور یک سرمایه گذاری ناموفق دیگر در بارسلونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژاوی بارسا مقابل سلتاویگو فیلیپ کوتینیو دچار مصدومیت اریک گارسیا نیمه دوم آنسو فاتی تعویض شد نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود