Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@22:36:53 GMT

کرک داگلاس به ناتالی وود تجاوز کرده است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۴۰۹۹

کرک داگلاس به ناتالی وود تجاوز کرده است

در این کتاب ذکر شده است: «و… او به من صدمه زد لانا.» مثل یک تجربه فرا-جسمانی بود. وحشت کرده بودم، گیج شده بودم.» در این کتاب آمده است که مادر آن‌ها به ناتالی گفته است: «با آن کنار بیا.»

به گزارش مشرق، «لانا وود» در کتاب خاطراتش تحت عنوان «خواهر کوچک‌تر» (Little Sister) که سه‌شنبه این هفته منتشر شد ادعا کرده است که «کرک داگلاس» به «ناتالی وود» در سنین نوجوانی تجاوز جنسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسوشیتد پرس» گزارش داده است که «لانا وود» در این کتاب ادعا می‌کند که این تجاوز در سال ۱۹۵۵ اتفاق افتاده پس از آنکه مادرشان «ماریو زاخارنکو» ناتالی را به هتل شاتو مارمونت لس‌آنجلس برده تا با داگلاس آشنا کند. «کرک داگلاس» فوریه سال ۲۰۲۰ در سن ۱۰۳ سالگی درگذشت.

 «مایکل داگلاس» فرزند کرک به این ادعا واکنشی نشان نداده اما نمایندگان او با انتشار بیانیه‌ای به «اسوشیتد پرس» می‌گویند:‌ «خداوند هر دوی آن‌ها را بیامرزد.»

«اسوشیتد پرس» می‌نویسد در بخشی از کتاب نقل قولی از ناتالی خطاب به لانا ذکر شده است: «و… او به من صدمه زد لانا.» مثل یک تجربه فرا-جسمانی بود. وحشت کرده بودم، گیج شده بودم.» در این کتاب آمده است که مادر آن‌ها به ناتالی گفته است: «با آن کنار بیا.»

شایعه این تجاوز از چندین سال قبل شنیده می‌شد تا جایی که وقتی «کرک داگلاس» در سال ۲۰۲۰ از دنیا رفت نام «ناتالی وود» در توییتر ترند شد. در کتاب بیوگرافی «سوزان فینستاد» در مورد وود (Natalie Wood: The Complete Biography) که مارس سال ۲۰۲۰ عرضه شد، این نویسنده نیز بی‌آنکه نامی از متجاوز ببرد از این تجاوز جنسی گفته بود. فینستاد این متجاوز را یکی از «الگوهای کودکی، یک ستاره سینمای متأهل که بیش از بیست سال بزرگ‌تر از وود بود» نامیده است.

فینستاد در این کتاب جزئیات تجاوز را هم شرح می‌دهد و می‌گوید تا حدی خشونت‌آمیز بوده که باعث خون‌ریزی شده و در پایان آن ستاره سینما وود را تهدید کرده است: «اگر به کسی بگویی، آخرین کاری است که خواهی کرد.»در سال ۲۰۲۰ مستند «ناتالی وود: آنچه پنهان ماند» (Natalie Wood: What Remains Behind) به تهیه‌کنندگی «ناتاشا گرگسون واگنر»، بزرگ‌ترین دختر «ناتالی وود»، از «لانا وود» انتقاد می‌کند.«لانا وود» در کتاب «خواهر کوچک‌تر» می‌نویسد به ناتالی قول داده این تجاوز را فاش نکند، اما معتقد است که این روزها دنیا تغییر کرده: «در حالی که هنوز هیچ‌کس نیز که از ما محافظت کند، تردیدی ندارم که او من را برای شکستن عهد خواهد بخشید.»

منبع: سایت 30 نما

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مایکل داگلاس ناتالی وود تجاوز جنسی تجاوز کرک داگلاس ناتالی وود سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...