Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون سودان از عزل مدیران چهار بانک دولتی توسط فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور خبر داد. خبرگزاری رویترز نیز به نقل از دو منبع در کابینه سودان اعلام کرد که مذاکرات برای ازسرگیری حاکمیت غیرنظامی در سودان متوقف شدند.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، تلویزیون سودان اعلام کرد که عبدالفتاح البرهان، فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور با صدور حکمی مدیران چهار بانک دولتی را از سمت‌هایشان برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این تلویزیون، البرهان با صدور حکمی "صلاح الدین الحسن عبدالله" را از مدیریت بانک کارگران برکنار و "فاروق محمد الامین عثمان" را به جای او تعیین کرد.

همچنین او "صدیق احمد محمد" را از مدیریت بانک توسعه صنعتی برکنار و "محمد صدیق الحسن" را به جای او منصوب کرد.

در این حکم "محجوب محمد محجوب"، مدیر بانک "نیل" و "محمد المقبول توم"، مدیر موسسه قرض الجسنه را برکنار و به ترتیب "الفاضل حسین حسن" و "الطیب محمد احمد" را جایگزین آن دو کرد.

از زمانی که ارتش سودان علیه کابینه عبدالله حمدوک کودتا کرد و قدرت را در این کشور به دست گرفت، البرهان مسؤولان و سفرایی را که مخالفت خود با این اقدام ارتش و حمایتشان از حاکمیت غیرنظامی را اعلام کردند، برکنار کرد.

البرهان ۲۷ اکتبر گذشته تعدادی از سفرای سودان در خارج از این کشور را که اقدامات اخیر ارتش را کودتای نظامی دانستند، برکنار کرد.

خبرگزاری رویترز عربی به نقل از دو منبع در کابینه سودان از توقف مذاکرات برای ازسرگیری حاکمیت غیرنظامی در سودان خبر داد.

این دو منبع به رویترز گفتند: مذاکراتی که با هدف حل بحران فعلی آغاز شده بودند، به دلیل مخالفت ارتش با بازگشت به روند انتقال دموکراتیک به بن‌بست رسیدند.

به گفته منابع یاد شده، نظامیان اقدامات علیه عبدالله حمدوک، نخست‌وزیر برکنار شده سودان را که ابتدای هفته گذشته کابینه‌اش را منحل کرده بودند، تشدید کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود