Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@06:18:26 GMT

آغاز ثبت‌نام جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها از فردا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۴۲۷۳

آغاز ثبت‌نام جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر جعفری از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی، از روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این فراخوان تا پایان آبان‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در سامانه مرکز جذب گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس mjazb.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir با توجه به نیاز دانشگاه‌ها در رشته تخصصی خود نسبت به انتخاب سه مورد از محل تقاضا اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم افزود: مهلت این فراخوان در ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه به اتمام خواهد رسید و این مدت تمدید نخواهد شد. لذا از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و مؤسسات مورد نظر خود اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، با شماره ۰۲۱۸۲۲۳۴۶۶۶ (مرکز پاسخگویی) تماس حاصل کنند.

کد خبر 5345689 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: جذب هیات علمی مرکز جذب وزارت علوم وزارت علوم تحقیقات و فناوری جعفر جعفری وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور دانشگاه های علوم پزشکی یوم الله 13 آبان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی ابراهیم تقی زاده دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش پزشکی آموزش مهارتی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی