Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:24:00 GMT

تأکید استاندار البرز بر نظارت مردم‌محور در بازار

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۴۳۵۶

تأکید استاندار البرز بر نظارت مردم‌محور در بازار

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه اصناف همچنان همراه باشندتا شاهد سوءاستفاده سودجویان نباشیم،گفت: به دنبال برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و در مجموع درصدد کسب رضایتمندی مردم هستیم.

عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۱۶ آبان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بلافاصله پس از دستور معاون اول محترم رییس جمهور، این نشست تشکیل شد، افزود: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود سلامت و تنظیم بازار را به جهت شرایط موجود مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر اساس ماموریت‌های محوله از سوی دولت اهداف و برنامه‌های ابلاغی با اهتمام و توجه ویژه‌ای در استان دنبال می‌شود.

شهبازی گفت: واکسیناسیون در کشور با سرعت بالایی در حال انجام است و البرز نیز در این روند با تمام قوا در میدان است و در خصوص تامین واکسن نیز در کشور و البرز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: اکنون نیز با توجه به ماموریت ویژه‌ای که از سوی دکتر مخبر معاون اول محترم رییس جمهور ابلاغ شد برای ایجاد آرامش و نظارت و کنترل بیشتر بر بازار با تشکیل جلسه تنظیم بازار وارد عمل شدیم.

استاندار البرز گفت: این جلسه به صورت هفتگی به ریاست استانداران و با حضور مدیران و روسای ۱۶ دستگاه در استان‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسات باید مصوبات ملموس و عملیاتی دنبال شود و روند تحقق آن زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی باشد.

شهبازی گفت: به لحاظ تامین کالاهای ضروری در استان هیچگونه مشکلی نداریم و کالاهای استراتژیک در البرز به اندازه کافی موجود است.

وی افزود: اصناف استان در شرایط شیوع کرونا بسیار همراه بوده‌اند از این رو همواره با سیاست‌های تنظیم بازار نیز همکاری لازم را داشته‌اند.

استاندار البرز گفت: به دنبال برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و در مجموع درصدد کسب رضایتمندی مردم هستیم.

وی افزود: روند تحقق مصوبات تنظیم بازار زیر نظر دستگاه های نظارتی است و امید است که همچنان شاهد همراهی لازم از سوی مردم و اصناف باشیم.

شهبازی گفت: روسای اتاق های اصناف شهرستان‌های هفتگانه استان وارد عمل شوند و با جلسات توجیهی نسبت به آگاهی بخشی اقدام کنند.

وی افزود: مدیرکل صمت به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد تنظیم بازار معرفی شد و باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.

استاندار البرز گفت: این نشست با تبیین مسئولیت‌ها نتایج بسیار ملموسی را در پس خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری البرز عزیزاله شهبازی استاندار البرز تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد

با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان البرز، با صدور حکمی از سوی محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین،  حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز شد.

فتوحی در کارنامه مدیریتی خود سوابقی همچون فرماندار شهرستان آبیک، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین را داشته است.

به گزارش تسنیم، پیش از مصطفی غفوری سرپرستی فرمانداری شهرستان البرز را برعهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف
  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • توسعه باغداری و گردشگری در شهرستان گرمی دنبال می‌شود
  • نظارت دقیق دستگاه قضایی البرز بر عملکرد مدیران شهری
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌