Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بوردو در لیگ یک فرانسه راضی است اما تأکید کرد تیمش باید در کارهای دفاعی بهتر عمل کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سیزدهم لوشامپیونه فرانسه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 بوردو را از پیش‌رو برداشتند و صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را استحکام بخشیدند، پس از این دیدار  گفت: من فکر می‌کنم کسب سه امتیاز این بازی و حفظ روند پیروزی مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جدول رده‌بندی هم در وضعیت خوبی هستیم. به نظرم ما بر بازی تسلط داشتیم و کمی هم بدشانس بودیم. جای تأسف داشت که در 10 دقیقه پایانی بازی دو گل دریافت کردیم و از این بابت خوشحال نیستیم.

وی همچنین در تمجید از ستاره برزیلی‌اش که در این دیدار دو گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، اظهار داشت: نیمار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. روی هم  رفته به ثمر رساندن دو گل ارزشمند است. برای ما مهم است که نیروهای هجومی‌مان گلزنی کنند و نیمار و کیلیان امباپه این کار را در این بازی کردند.

مقصد مورد نظر پوگبا از میان یوونتوس، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان خاطرنشان کرد: ما دو اشتباه در مقطع پایانی بازی مرتکب شدیم و دو گل دریافت کردیم. گل‌هایی که در این بازی دریافت کردیم ترکیبی از اشتباه ما و تلاش حریف بود. ما باید در چنین صحنه‌هایی در کارهای دفاعی قدرتمندتر باشیم.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با 34 امتیاز صدرنشین لیگ یک فرانسه است و لانس 24 امتیازی نزدیکترین تعقیب‌ کننده‌اش است.  

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوردو مائوریسیو پوچتینو لوشامپیونه پاری سن ژرمن بوردو مائوریسیو پوچتینو لوشامپیونه پاری سن ژرمن دریافت کردیم پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه