Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه به جای شهرداری از مردم بابت آبگرفتگی معابر در پی بارندگی‌های اخیر عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش اقدامات شهرداری تهران در خصوص آبگرفتگی معابر با بیان اینکه ما شاهد بودیم در این سه روز دوستانمان در شهرداری همه جا بودند و تلاش مضاعف می‌کردند، گفت: آبگرفتگی در همه ادوار گذشته وجود داشته و با این مشکل مواجه بودیم، اما مردم بدانند که شورا نسبت به این موضوع بی تفاوت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ما بار‌ها در خصوص پراکندگی زباله در جوی‌ها و پسماند تذکر دادیم، اما متاسفانه در اولین بارش نتیجه بی توجهی‌ها را دیدیم، گفت: شب گذشته عطایی یکی از مدیران معاونت خدمات شهری در تلویزیون عنوان کرد که علت آبگرفتگی زباله و پسماند‌هایی بود که در ۱۰ هزار کیلومتر جوی و شبکه فرعی رها شده بود و ۱۰ هزار کارگر مشغول رفع و جمع آوری این زباله‌ها بودند، اما سوال اینجاست که آیا امکان نداشت قبل آبگرفتگی با استفاده از تجارب گذشته و نقشه نقاط آسیب پذیری که در همه مناطق است این مشکل را حل کرده و علاج واقعه قبل از وقوع کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌شد با هشدار هواشناسی کارگر‌ها را برای پاکسازی کانال‌ها بسیج کنیم، گفت: از مردم تهران عذرخواهی می‌کنیم و از شهردار تهران می‌خواهم که آماده بارندگی‌های بعدی باشد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر زباله پسماند شهردرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی روزهای گذشته در روستاهای مختلف استان از جمله در بخش بلده، سوادکوه، سیمرغ، میاندورود، نکا، تنکابن، نوشهر و چالوس و غیره آسیب زده است.

وی پی شستگی پل‌ها، رانش محور عباس آباد - رامسر، تخریب سردهنه های کشاورزی، آسیب به باغات توت فرنگی و شالیزارها و آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه را از جمله خسارت‌ها بیان کرد.

محمدی گفت: طغیان رودخانه‌های شش رودبار، تالار، سوادکوه و دوآب نیز منجر به بروز خسارت‌ها و آسیب‌هایی نظیر تخریب سردهنه های کشاورزی و آسیب به محصولات توت فرنگی وغیره شده است.

وی افزود: محور امیری در آمل دلیل ریزش سنگ مسدود شده که بازگشایی شده است وآسیب هفت سردهنه کشاورزی در بابل از دیگر مخاطرات بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: بارندگی بهاری در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و باغی شده است.

کد خبر 6088465

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس