Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:14:11 GMT

متوفیان تصادفات درون شهری همدان ۲۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۴۶۹۳

متوفیان تصادفات درون شهری همدان ۲۰ درصد افزایش یافت

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ نفر بر اثر حوادث راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: این رقم در سال گذشته ۲۲ نفر بود و در مقایسه با مدت مشابه سال پیش متوفیان تصادفات درون شهری همدان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۳ مورد از فوتی‌ها، عابر پیاده بوده‌اند، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت فوتی‌های عابر پیاده در همدان خوب نیست و این آمار یک هشدار محسوب می‌شود که همشهریان باید به آن توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با حوادث درون شهری چند روز گذشته در همدان بیان کرد: روز اول بارندگی‌ها در همدان شاهد ۳۳ فقره تصادف بودیم که در روزهای بعد تصادفات به مراتب کمتر شد.  

جمالی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیکی و وقوع تصادفات قابل قبول است، اظهار کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر آبگرفتگی در سطح شهر مشاهده نشد و اختلالی به این دلیل پیش نیامده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان مطرح کرد: بیشترین دلیل وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی در روزهای بارانی، عدم رعایت سرعت مطمئنه است، علاوه بر این لغزندگی جاده در ساعات اولیه بارش دیگر دلیل وقوع تصادفات است.

وی ادامه داد: به همشهریان توصیه می‌شود در روزهای بارانی موارد ایمنی را رعایت کرده و با دید مناسب رانندگی کنند چراکه به دلیل بخار شیشه خودرو و تاریکی بلوارها احتمال وقوع حوادث در روزهای بارانی افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در پایان از اجرای طرح ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در همدان خبر داد و گفت: این طرح با کمک شهرداری و به منظور سر و سامان دادن و شناسایی خودروهای اینترنتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور تصادفات رانندگی عابر پياده راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس