Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه بناب شماره جدید هفته‌نامه خود را ویژه دانشجویان جدیدالورود منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، معارفه کادر آموزشی، محوطه دانشگاه و خوابگاه‌ها، همایشات برگزار شده، همایشات نانو، معرفی تمامی رشته‌های دانشگاه، معرفی رشته اپتیک، معرفی اساتید، بازار کار، گرایش‌های ارشد، قبولی‌های ارشد، رتبه‌های برتر دانشگاه، دانشگاه‌های پذیرش، نرم‌افزارهای لازم برای رشته مهندسی اپتیک و لیزر، آزمایشگاه‌ها، معرفی انجمن و نحوه شرکت در انتخابات عناوین مطالب این شماره نشریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطلبی با عنوان "آنچه خواهید دید" آمده است: «دانشجو یعنی تلاش، امید،‌ آینده، صبر. دانشجو یعنی تو، یعنی من... دانشجو بودن یعنی اول ماه‌هایی که پول توجیبی گرفتی و شاهانه زندگی می‌کنی و آخر ماه که جیب‌هاتون پر از خالیه و دست جمعی املت می‌زنید به بدن. خلاصه دانشجو بودن یعنی همه این‌ها، همه این‌هایی که یکی از لذت‌بخش‌ترین مراحل زندگی و البته، در کنار همه این‌ها مهم‌ترین چیزی که شما باید روش تمرکز کنید درس خوندنه!! ...»

علی بیژنی‌فر و زهرا صدیق مدیرمسئولی و سردبیری نشریه اپتیک و لیزر را برعهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپتیک و لیزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد