Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:40:30 GMT

کیک، فرزندان بازیگوش و شیر آشپزخانه لمسی!

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۵۰۷۱

خبرگزاری آریا- کیفیت شیر ظرفشویی به علت پرکاربرد بودن و ظاهر شیر ظرفشویی به دلیل در معرض دید بودن آن اهمیت بسیار بالایی دارد. این اهمیت در افزایش تعداد انواع راهنمای خرید شیر ظرفشویی و همچنین تنوع مدل ها و رنگ انواع شیر آشپزخانه نمود پیدا کرده است. به هر فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی ای که مراجعه کنید تنوع قابل توجهی از انواع شیر آب ظرفشویی را خواهید یافت که هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امّا سوالی که مطرح می شود این است که کدام یک از این شیرآلات برای شما بهترین انتخاب است؟ اگر سرتان شلوغ است کدام شیر ظرفشویی ممکن است به کیفیت زندگی شما کمک کند؟ اگر فرزندی خردسال دارید آیا می توانید شیر آشپزخانه ای تهیه کنید که امکان وقت گذرانی بیشتر با او را فراهم آورد؟ در این مقاله دو سناریو برای کاربرد انواع شیر سینک ظرفشویی بررسی شده است. قیمت انواع شیر آشپزخانه

انواع شیر ظرفشویی در مدل ها و طرح های گونا گون به بازار عرضه می شود. در گذشته شاید همین که دسترسی به آب در داخل منازل به واسطه ظهور شیرآلات بهداشتی امکان پذیر شده بود اهمیت داشت؛ اما امروزه که این دسترسی بسیار عادی در نظر گرفته می شود توجه کاربران به زیبایی، کارایی و کاربرد مدل های شیر آشپزخانه جلب شده است. قیمت شیر آشپزخانه نیز تنوع گسترده ای پیدا کرده و بسته به پیچیدگی تولید، جنس، وزن و ... متفاوت است.

شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری دارای شلنگی با قابلیت چرخش 360 درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.

در ادامه به بررسی دو نوع از کاربردی ترین انواع شیرآلات آشپزخانه طی دو سناریوی کوتاه پرداخته ایم تا اهمیت کارایی هر مدل را بهتر حس کنید.

سناریوی کیک، فرزندان بازیگوش و شیر ظرفشویی لمسی!

فرض کنید مشغول پختن کیک تولد یک دوست هستید و دو فرزند بازیگوشتان در حال بالا و پایین و بالا پریدن و کمک (!) به شما در تهیه این کیک خوشمزه هستند. طبیعتاً آشپزخانه شلوغ است و دست همه دست اندارکاران آغشته به آرد، تخم مرغ و ... و شما به عنوان سر آشپز احتمالاً کمی کلافه هستید. در همین حین تماس مهمی با گوشی شما گرفته می شود و نیاز است دست خود را به سرعت تمیز کنید تا موبایلتان کثیف نشود. در حالت اول می توانید با دست چسبناک و خمیری شیر آب ظرفشویی را باز کنید و در واقع کاری به کارهای خود اضافه کنید چون بعداً باید به تمیز کردن شیر آشپزخانه بپردازید. امّا در حالت دوم می توانید با تماس ساعد دست خود با علمک شیر ظرفشویی جریان آب را برقرار کنید و بدون کثیف کردن شیر آب دست خود را بشویید. مسلماً حالت دوم گزینه بهتری است اما برای تجربه آن به یک شیر ظرفشویی لمسی نیاز دارید.

 شیر ظرفشویی لمسی از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه شیرآلات آشپزخانه است که قطع و وصل جریان آب را به واسطه تماس بخشی از دست با بخش معینی از شیرآلات (مثلاً تنه یا علمک) امکانپذیر می کند. شیر آشپزخانه لمسی بسیار کارآمد است چراکه با توجه به سر و کار داشتن مصرف کننده ها با پخت و پز در آشپزخانه، بیشتر اوقات دست ها آغشته به مواد غذایی است و فراهم بودن امکان باز و بسته کردن آب بدون نیاز به استفاده از دسته اهرمی یا پیچی باعث تمیز ماندن شیرآلات می شود.

سناریوی یک روز کاری خسته کننده، فرزند خردسال و شیر ظرفشویی شاوری!

فرض کنید پس از یک روز کاری طولانی به منزل برگشته اید و فرزند خردسال شما علاوه بر نیاز به بازی و وقت گذراندن با شما نیاز به حمام نیز دارد. از آنجا که در زندگی مدرن چاره ای جز انجام دادن چند کار همزمان برای استفاده بهینه از وقت وجود ندارد، احتمالاً غذا روی گاز است و مشغول انجان خرده کاری هایی نیز هستید. یک شیر ظرفشویی شاوری در چنین زمانی می تواند به کمک شما بیاید و امکان حمام کردن کودکتان در سینک ظرفشویی را فراهم کند تا حواستان به باقی کارها در آشپزخانه نیز باشد.

شیر ظرفشویی شاوری یک شلنگ نسبتاً بلند دارد که از درون علمک شیر خارج می شود و معمولاً تا فاصله 1 متری شیر آشپزخانه رو پوشش می دهد. یک وزنه شاوری کوچک به سر دیگر شلنگ شاوری در زیر سینک متصل است و با کشش اندکی که وارد می کند شیلنگ شاوری را در پایان شستشو به راحتی به جای اولیه خود باز می گرداند. شیرآلات شاوری دارای حالت اسپری نیز هستند و می توانند نقش علم دوش را هنگام حمام کردن فرزندان در سینک آشپزخانه بازی کنند. شیر آشپزخانه شاوری برای پر کردن کتری، شستن ظروف بزرگ و اطراف سینک مناسب ترین انتخاب است.

در خرید شیر آشپزخانه چه نکاتی را در نظر بگیرید؟

اگر در زمان خرید شیر آشپزخانه توجه شما فقط به قیمت شیرآلات است به احتمال زیاد مناسب ترین خرید را نخواهید داشت. همانطور که در دو سناریوی بالا بررسی شد هر شیر آشپزخانه می تواند برای کاربرد خاصی مناسب تر باشد. درست است که کارکرد کلی تمام شیرآلات ایجاد دسترسی به آب است امّا نحوه فراهم آوردن این دسترسی و تناسب آن با نیاز کاربران روز به روز مهم تر می شود. پیش از خرید شیر آب ظرفشویی حتماً راهنمای خرید شیر ظرفشویی را مطالعه نمایید تا هیچ فاکتور مهمی را از قلم نیندازید.

شیر ظرفشویی از نظر مکانیزم عملکرد دارای انواع گوناگون کلاسیک، شیر ظرفشویی اهرمی، لمسی، پدالی و هوشمند است. این شیرآلات از نظر کاربرد نیز به انواعشیر ظرفشویی شاوری (شلنگدار)،شیر ظرفشویی فنری (فنردار) و شیر ظرفشویی دو منظوره (دوکاره) دسته بندی می شود. راهنمای خرید شیر آشپزخانه با بررسی فاکتورهای مهم در زمان انتخاب بهترین شیر ظرفشویی مانند کاربرد، ابعاد، قیمت، گارانتی و الزامات نصب شیر آب ظرفشویی، تصمیم گیری را ساده می کند.

تنوع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات بهداشتی یکی از کالاهایی است که علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه دکوراتیون نیز دارد. همین نکته باعث تولید تنوع بی پایانی از شیرآلات ساختمانی به انواع رنگ ها و مدل ها شده است. با توجه به گستره قیمت شیرآلات ساختمانی تمامی کاربران با هر بودجه ای می توانند مدلی مطابق با سلیقه و دکوراسیون مورد نظر خود خریداری کنند.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند وقیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

جمع بندی

با توجه به انواع کاربرد شیر ظرفشویی و تنوع قیمت شیرآلات، طرح و رنگ آن انتخاب بهترین شیر ظرفشویی ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد. امّا با در نظر داشتن کاربرد مورد نظر خود و عملکرد شیرآلات آشپزخانه می توانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. کافی است خود را در موقعیت هایی مشابه با دو سناریوی مطرح شده در این مقاله در نظر بگیرید و تصور کنید که در آن لحظه کدام امکانی که یک شیر آشپزخانه می تواند فراهم بیاورد برای شما مفیدتر است. در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به بخش بلاگ در سایت شرکت کاویان هم افزا مراجعه کنید که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان شیرآلات ایرانی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیر آشپزخانه قیمت شیرآلات انواع شیر خرید شیر قیمت شیر مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید اعلام کرد: پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغل‌های مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌های مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محل‌های انتخابی توسط داوطلبین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بنابراین آن دسته از متقاضیانی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتاً قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و آن دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محل‌های خود را دارند می‌بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتاً تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمان‌های تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن، تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.

تاکید می‌شود متقاضیان مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر، آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد، لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز، ویرایش شغل‌های انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.

کد خبر 6090537

دیگر خبرها

  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟