Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه هدف نهایی فعالیت مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان خدمت رسانی به کشور و مردم است، گفت: مجامع انقلابی با نسل های مختلف باید با نگاهی فراجناحی دولت را در رسیدن به اهداف که همانا تحقق آرمان های والای انقلاب است، کمک کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در نشست مشترک مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان استان همدان، افزود: این مجمع با هدف هم افزایی و همکاری تمامی اقشار جامعه در راستای پیشبرد اهداف دولت با نگاهی فراجناحی تشکیل و فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: اعضای این مجمع با وحدت، همدلی و مطالبه گری در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی، ایجاد اشتغال و تولید در راستای سیاست های دولت و ارزش های والای انقلاب تلاش و کوشش خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه سند فرهنگی استان همدان در مسیر تهیه و تدوین قرار دارد، تصریح کرد: مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان با حرکت در راستای پیشبرد اهدافنقش بسزایی در اعتلای فرهنگ عمومی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت تقویت مصوبات، ساختارها، رویکردها و برنامه های شورای فرهنگ عمومی، گفت: این شورا هماهنگ با تحولات گسترده و پرسرعت‌ حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه، نیازمند به‌ روز رسانی و کسب علم و دانش نوین است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر تشکیل کارگروه هایی در حوزه های مختلف فرهنگی، افزود: در این کارگروه ها باید پژوهش جدیدی انجام شود تا وضعیت استان به درستی بررسی و سند توسعه فرهنگی بر اساس ظرفیت‌ها، کمبودها و محدودیت‌ها، برنامه‌ریزی، طراحی و مدیریت شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن به ویژه در حوزه فرهنگ دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است، گفت: در حوزه فرهنگ باید برنامه‌ای مدون و سیاست‌گذاری درست و منطقی داشته باشیم تا در سایه همکاری و تعامل نهادها، تصمیم‌ های درستی برای مدیریت حوزه فرهنگ اتخاذ شود.

در این نشست نمایندگان سه مجمع "پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان" استان همدان، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

"محمدمهدی روحی"، "زهرا شایسته فرد" و "عبادلله روحی" نمایندگان مجمع جوانان، "عبدالرضا زمانی"، "جواد محقق"، "حسین محمدی" نمایندگان مجمع پیشکسوتان و "مجتبی روشن روان" نماینده مجمع نسل انقلاب به بیان دغدغه های امروز این سه نسل پرداختند.

 مشکلات بانوان سرپرست خانوار، عدم استفاده از تمامی جناح های سیاسی در جامعه، به کارگیری مدیران غیر بومی در استان، فرار مغزها، ترویج فرقه گرایی در گروه‌های محفلی، مهجوریت مراکز دینی، نارضایتی های سیاسی و اقتصادی مردم، توزیع ناعادلانه ارزاق عمومی از جمله موارد مطرح شده از سوی نمایندگان مجامع بود.

همچنین در این نشست بر بهره گیری از ظرفیت نخبگان، ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، استفاده مفید از ظرفیت جوانان در انقلاب، تاسیس آکادمی فرهنگ و هنر، تشکیل کارگروه صیانت از جمعیت، شناسایی و بکارگیری نخبگان بومی در عرصه مدیریت، ساماندهی انجمنهای علمی دانشگاهی، تصحیح و تکمیل طرح جامع شهرستان و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در نطام مسائل جوانان استان نیز تاکید شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نسل انقلاب و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) این شورا فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امیدوارم فعالیت‌های فرهنگی که در دهه کرامت انجام می‌شود، افزایش معرفت دینی جامعه و به‌خصوص جوانان را به دنبال داشته باشد.   وی خاطرنشان کرد: احترام فراوانی که ائمه عظیم الشأن برای حضرت معصومه (س) قائل بوده‌اند و جایگاه رفیع آن حضرت نزد علمای بزرگی مانند امام خمینی (ره)، اثبات می‌کند که نگاه دین مبین اسلام به زنان یک نگاه متعالی است.   آیت‌الله جنتی تاکید کرد: تبدیل شدن شهر قم به پایگاه نشر معارف اهل بیت (ع) و تربیت عالمان بزرگ دینی از برکات هجرت مجاهدانه و مخلصانه این بانوی مومن ولایتمدار است.   دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه از ۱۵ استان برگزار می‌شود و شورای نگهبان نیز در راستای تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده مقام معظم رهبری برای انتخابات، تمام توان خود را برای انجام وظایف قانونی‌اش به کار خواهد گرفت.   وی همچنین بیان کرد: آنچه امروز از مواجهه مدعیان آزادی و حقوق بشر با دانشگاهیان معترض به ظلم رژیم صهیونیستی از رسانه‌ها پخش می‌شود، نمایش بی‌آبرویی دولت آمریکا و بی‌اعتباری ادعا‌ها و شعار‌های خوش‌رنگ و لعاب جهان غرب است.   آیت‌الله جنتی در پایان عنوان کرد: بیداری جوانان غربی و اعلام انزجار آنها از ظلم رژیم صهیونیستی و حمایت‌های دولت غربی از این رژیم غاصب، شاید برای حاکمان دنیاپرست غربی غافلگیرکننده باشد، اما برای خداباوران عالم قابل پیش‌بینی بود و نگاه امیدوارانه مقام معظم رهبری در نامه ایشان به جوانان کشور‌های غربی، برخاسته از این باور مومنانه است.

دیگر خبرها

  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • رییسی مجامع جهانی را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • رئیس جمهور مجامع جهانی و وجدان‌های بیدار بشری را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • رئیسی مجامع جهانی را به یاری غزه فراخواند
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • تحقق پیش‌بینی هفته قبل: 1000 مورد به آمار کارخانه‌های احیایی در یک هفته اضافه شد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند