Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام با تمجید از توانایی های دله آلی قول داد اگر این بازیکن نشان دهد استحقاقش را دارد، به او بازی خواهد داد.

آنتونیو کونته می گوید هر بازیکن تاتنهام که نشان دهد لیاقت بازی کردن دارد، در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، دله آلی، هافبک انگلیسی باشگاه تاتنهام با وجود حضور در دوازده مسابقه این فصل باشگاه لندنی، نتوانست نظر نونو اسپیریتو را جلب کند و زمان بازیش در زمان حضور اسپیریتو به تدریج کم و کمتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن زیر نظر ژوزه مورینیو، مربی اسبق باشگاه تاتنهام هم به مشکل خورده و تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده بود اما آنتونیو کونته سرمربی جدید باشگاه لندنی می گوید اگر آلی نشان دهد استحقاقش را دارد، می تواند در ترکیب اصلی تیم به میدان برود. کونته که سابقه قرار گرفتن مقابل آلی با چلسی را دارد در مورد این بازیکن گفت:

به خوبی به خاطر دارم که در گذشته مقابل تاتنهام بازی کردیم. به خصوص آن مسابقه ای که بعد از 13 مسابقه شکست خوردیم و دله در آن بازی دو گل زد اما این اتفاقات متعلق به گذشته است و در حال حاضر در حالا قرار داریم. دله بازیکنی با پتانسیل بالا است و از نظر فیزیکی هم خیلی قدرتمند است. به طور قطع به او این امکان را می دهم که توانایی هایش را نشان دهد. وقتی تیم اصلی را انتخاب می کنم افرادی را انتخاب می کنم که فکر می کنم می توانند تیم را پیروز کنند. هنگام انجام تعویضات هم همین طور است.

مربی ایتالیایی در ادامه افزود:

درها به روی همه بازیکنان تاتنهام باز است. مهم ترین نکته این است که نشان دهند استحقاق بازی کردن دارند. اولین کاری که دوست دارم بکنم این است که شرایطی ایجاد کنم تا توانایی هایشان را نشان دهند اما باید به من نشان دهند که می توانم به آنها فرصت دهم و آنها جواب اعتمادم را خواهند داد.در حال حاضر همه چیز را از صفر شروع کرده ایم. مربی جدیدی آمده است. به همه بازیکنان از جمله دله گفته ام که به من نشان دهند استحقاق بازی کردن دارند و به آنها این فرصت را می دهم. 

کونته امروز در اولین بازی خود در لیگ برتر به عنوان مربی تاتنهام مقابل اورتون و رافائل بنیتس قرار می گیرد. او در مورد این تقابل نیز گفت:

به خاطر دارم آخرین باری که در لیگ برتر مقابل بنیتس قرار گرفتم، شکست خوردم. قطعا انتظار دیداری سخت داریم زیرا اورتون تیم خوبی است. بازی کردن در گودیسون پارک آسان نیست. در عین حال می خواهیم نتایج و جایگاهمان در جدول را بهتر کنیم که این کار آسان نیست.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم برترین های قرن با غفور جهانی: قلیچ خانی گفت قایقران از من بهتر می شود ابولای پرتغال: دعوت نشدن طارمی، نارضایتی زیادی در بین هواداران فوتبال ایران ایجاد کرد گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) 21% از باخت های خانگی منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر به دوران سولسشر مربوط می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی کردن نشان دهند نشان دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان