Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@12:57:29 GMT

سکانس‌هایی از فیلم مدرک جرم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۵۳۴۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی مدرک جرم به کارگردانی منوچهر حقانی پرست و نویسندگی بهمن زرین پور محصول سال 1364 است. پیش از انقلاب هنگام بازدید نخست‌وزیر از شهرداری، عده‌ای از کارمندان با وی عکس یادگاری انداخته‌اند. پس از انقلاب عده‌ای زمین‌خوار و دلال، که به عکس مزبور دست یافته‌اند یکی از کارمندان به نام نعمت خادم‌زاده را تهدید می‌کنند تا در معاملهٔ غیرقانونی زمین به آنان کمک کند وگرنه آنان عکس را در اختیار «هیئت پاکسازی» قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم‌زاده، که لحظه به لحظه اخبار اعدام منسوبان رژیم گذشته را از رادیو و گوشه و کنار دنبال می‌کند، مدتی پنهان می‌شود تا سرانجام به پیشنهاد همسرش با نوشتن نامه‌ای به دادستانی ماجرا را شرح می‌دهد. اما روزی که مأمور دادستانی برای ابلاغ حکم برائت او می‌آید، خادم‌زاده از ترس می‌گریزد اما در حال فرار خبر حکم برائت و ترفیع مقامش را، به دلیل حسن خدمت، می‌شنود. ماشاءاله افراشته، مرتضی احمدی، معصومه تقی‌پور، عنایت بخشی، حمیده خیرآبادی، نعمت اله گرجی، ناصر گیتی جاه، حسن رضیانی، داوود موثقی، شهین علیزاده، محسن قبادی، زهره امیری، محسن یوسف بیک، محمد برسوزیان، مایل بکتاش، علی جعفری، محمد غفاری و... در این فیلم مقابل دوربین عباس ثانی بازی کردند. مجتبی میرزاده موسیقی متن این فیلم را ساخت و صمد توازعی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم کمدی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین سکانس طلایی سکانس برتر سینما سینمای ایران ویدیو فیلم مرتضی احمدی عنایت بخشی حمیده خیرآبادی ناصر گیتی جاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان

حادثه آتش سوزی بامداد پنجشنبه در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که در نتیجه آن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • به عشق آل محمد زبانزدیم همه ...
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان