Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه به ۶ مصدوم سانحه تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات امدادرسانی کردند.

او افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۳۸ و ۴۵ را به محل حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت برخورد کرده‌اند و این حادثه سبب مجروح و محبوس شدن سرنشینان خودرو پراید در داخل وسیله نقلیه شده است.

تقوایی بیان کرد: در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید شامل ۴ خانم و یک آقا که تعدادی از آنها معلم بودند و راننده نیسان وانت به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
 

کد خبر 636289 برچسب‌ها معلمان آتش‌ نشانی مشهد حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معلمان آتش نشانی مشهد حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار مأموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و ابراز داشت: این مأموریت‌ها منجر به دستگیری هفت نفر شده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران یگان امداد میامی هنگام گشت‌زنی محورهای مواصلاتی متوجه وانت مزدا مشکوک شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق تجهیزات آب‌نما میدان نور سمنان توسط مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر دستگیر شد، ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت شیرآلات و تجهیزات این آب‌نما اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سه سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره شاهرود به دام پلیس گرفتار شدند، تصریح کرد: این افراد به انجام چهار فقره سرقت از محل‌های مذکور اعتراف کردند.

وی از کشف دو کیلوگرم تریاک از خودرو ۴۰۵ و دستگیری راننده آن در ایست بازرسی شاهرود محور مشهد خبر داد و گفت: این خودرو از شرق کشور به سمت استان‌های شمالی در تردد بود که با هوشیاری مأموران از حرکت ایستاد.

کد خبر 6088535

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه