Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:53:06 GMT

دوست داشتم سرمربی رونالدو بودم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۵۶۶۸

دوست داشتم سرمربی رونالدو بودم

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا به تمجید از کیفیت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد پراخته است.

 آتالانتا در دو هفته لیگ قهرمانان دو بار فاصله زیادی تا کسب پیروزی مقابل شیاطین سرخ نداشت، اما هر دو بار درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو باعث از دست رفتن سه امتیاز شد و در نهایت آتالانتا تنها به کسب یک امتیاز از این دو بازی قناعت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیان پیرو گاسپرینی بعد از برتری تیمش مقابل کالیاری در این رابطه و البته احتمال حضور در لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

جیان پیرو گاسپرینی گفت: "اگرچه ما واقعا از برنده نشدن در دیدار مقابل منچستر یونایتد ناامید شدیم، اما نباید فراموش کردیم آن لحظه ای جادویی از سوی یک استاد و متخصص بزرگ فوتبال بود. من شیفته بازیکنان بزرگ هستم، حتی اگر آنها عضو تیم حریف باشند. با توجه که تیم من اغلب بهترین خط حمله را در لیگ داشته، من دوست داشتم با بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو کار کنم. ما دو سال متوالی تلاش کردیم تا جیجی بوفون را جذب کنیم، اما او علاقه ای برای انتقال به آتالانتا از خود نشان نداد.

دویستمین پیروزی دوران مربیگری گاسپرینی در سری آ؟ امیدوارم از پیروزی های بیشتری لذت ببرم، زیرا حتی یک برد آسان را نیز به یاد ندارم. من در ایتالیا و از کار در برگامو خوشحال هستم و سبک زندگی برای من اهمیت زیادی دارد.  گاهی به کار کردن در لیگ برتر فکر می کنم و ممکن است در صورت قبول پیشنهادات تبدیل به فردی ثروتمندتر هم بشوم، اما آنجا کمتر از این خوشحال خواهم بود و همه زندگی من که فقط فوتبال نیست."/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

هفته سی ام رقابت‌های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید. ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد. جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس‌ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است. سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو