Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:20:48 GMT

برگزاری مسابقات دو و میدانی کارگری خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۵۷۴۲

برگزاری مسابقات دو و میدانی کارگری خوزستان

ایسنا/خوزستان مسابقات دو و میدانی کارگری آقایان و بانوان خوزستان برگزار می‌شود.

رضابوعذار رئیس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگری استان از هفدهم آبان‌ماه به مدت دو روز در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی اهواز برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقات در ماده‌های ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۳۰۰۰ متر، پرتاب‌های وزنه و نیزه، پرش طول و دوی امدادی برگزار می‌شود، ضمن این‌که هر ورزشکار در دو ماده می تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان با بیان این‌که مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود، افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش کارگری دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد

ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابجایی حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در استان خبر داد.

فواد غزیعلی امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در خصوص جابجایی گندم در استان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و هماهنگی‌های درون استانی با محوریت استانداری خوزستان، از ابتدای اردیبشهت ماه تاکنون حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در استان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد این حمل افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: روزانه حدود ۶۱ هزار تن گندم در حال حمل و انتقال به مراکز سیلوها و همچنین به اقصی نقاط کشور است.

غزیعلی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که وجود دارد فراخوانی به مالکان و رانندگان سراسر کشور به ویژه استان خوزستان داده شد که با استقبال و حضور این رانندگان در حمل این محصول رشد بالایی رقم خورده است.

غزیعلی با تشکر از رانندگان و مالکانی که در امر حمل و نقل گندم کشاورزان استان مشارکت کردند درخواست کرد تا باز هم در این زمینه مشارکت و کمک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است