Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه سه میلیارد ریالی قاچاق نهاده دامی خبر داد و افزود: متهمین دو پرونده بیش از ۵۰ تن ذرت را به سمت همدان و قم حمل می‌کردند که در همدان به دام افتادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، داریوش جودکی گفت: بر اساس گزارش پلیس امنیت اقتصادی، متهمین بیش از ۵۰ تن ذرت قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۶۳ ریال را از شهرستان‌های قروه و ماهیدشت بارگیری کرده و با دو خودرو کامیون به مقصد همدان و قم حمل می‌کردند که در گلوگاه شهید زارعی همدان توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی پس از تحقیقات و احراز تخلف، متهمین را در دو پرونده جداگانه علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ۹۰۶ هزار و ۵۵۴ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی همچنین از کشف سیگار قاچاق که در کارتن قند جاسازی یک کامیون شده بود، خبرداد و گفت: فردی مقادیر متنابهی انواع سیگار، توتون و تنباکوی خارجی به ارزش ۵۴ میلیارد و ۴۴۷ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۳۹۸ ریال را در کارتن‌های قند در یک کامیون جاسازی و از شهرستان بوکان به مقصد تهران بارگیری و حمل می‌کرد که در همدان به دام افتاد. شعبه سوم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از قطعیت رای پرونده در اجرای احکام در حال اجراست و متهم بدلیل عجز از پرداخت جزای نقدی هم اکنون در زندان به سر می‌برد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه تخم مرغ باید به صورت وزنی عرضه شود، افزود: باتوجه به خرید وزنی تخم مرغ از مرغ دار، فروشندگان نیز باید تخم مرغ را به صورت وزنی عرضه کنند که در غیر این صورت تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه کشوری ستاد تنظیم بازار، از این پس اصناف و فروشگاه‌های عرضه تخم مرغ در استان همدان باید تخم مرغ را به صورت کیلویی به مردم عرضه کنند، اظهار کرد: کلیه فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خرده فروشی در استان باید تخم مرغ را به صورت وزنی و کیلویی به مردم و مصرف کنندگان عرضه کنند و مثل گذشته امکان فروش تخم مرغ به صورت دانه‌ای را ندارند. این دستور به منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف کننده صورت گرفته است.لازم به ذکر است که کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی در نظر گرفته شده برای اقلام مورد عرضه در واحدهای صنفی خود هستند. در صورت مشاهده خلاف این مصوبه با متخلفین برخورد می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: از مردم عزیز برای ارسال گزارشات و همکاری با تعزیرات حکومتی استان قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان استان همدان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز