Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهیدرضا هدایتی سرباز هنگ مرزی سردشت بود که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شد و بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والا مقام که اهل شهرستان بندرانزلی و ۲۰ سال سن داشت، روز گذشته در هنگ مرزی سردشت تشییع و پس از بازگرداندن به موطنش گیلان در رشت با حضور مسئولان لشکری و کشوری ، دادستان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی  در رشت تشییع شد و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان "بندرانزلی" منتقل و بر روی دستان مردم شهید پرور و در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان تشییع و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرباز وظیفه هنگ مرزی سردشت، روز جمعه گذشته حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه "بلفت" واقع در ۱۵ کیلومتری این شهرستان، به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

وی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برای دفاع از این مرز و بوم به هنگ مرزی سردشت اعزام شده بود و بلافاصله پس از اصابت گلوله تروریست ها به مراکز درمانی انتقال یافت اما به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهرستان بندرانزلی ۴۱۸ شهید جنگ تحمیلی، ۲ شهید مدافع حرم و یک شهید مدافع وطن دارد و حرم ۶ شهید گمنام در این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها بندرانزلی جنگ تحمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی جنگ تحمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بندرانزلی جنگ تحمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران هنگ مرزی سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد