Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:28:33 GMT

نیمکت‌های لرزان لیگ؛ 4 هفته و سه تغییر سرمربی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۱۸۱

نیمکت‌های لرزان لیگ؛ 4 هفته و سه تغییر سرمربی

عبدالله ویسی حالا سومین سرمربی لیگ بیست و یکم است که از سمت خود در فاصله 4 هفته بعد از آغاز لیگ، کنار رفته است.

به گزارش "ورزش سه" خیلی زود روند تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری آغاز شد، اولین تغییر را مشهدی‌ها انجام دادند؛ بعد از آن‌که شهر خودرو هفته اول را با تساوی به پایان برد و برای بازی دوم به رفسنجان سفر نکرد، رضا مهاجری از سمت خود به شکلی جنجالی و پر سر و صدا برکنار شد و اکبر میثاقیان به عنوان جایگزین او معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان دیدار هفته چهارم تراکتور و پیکان و بعد از شکست تراکتوری‌ها، فیروز کریمی به شکلی غیرمنتظره کناره‌گیری خود از سمت سرمربیگری تراکتور را اعلام کرد تا تراکتور همچنان در این زمینه در فصول گذشته رکورددار تغییر سرمربی باشد؛ هنوز جانشین کریمی از سوی مدیران باشگاه معرفی نشده اما نام مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی فیروز کریمی مطرح شده‌اند.

 

نیمه‌شب گذشته هم مدیران باشگاه فولاد با صدور پیامی، اعلام کردند که دیگر با عبدالله ویسی همکاری نخواهند کرد و به شکلی توافقی با این سرمربی باتجربه به همکاری‌شان پایان دادند؛ آن‌هم در شرایطی که فولاد ساعتی قبل از این برکناری در دربی خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان مساوی کرده بود. جانشین ویسی هم هنوز مشخص نشده اما اعلام شده که در کوتاه‌ترین زمان معرفی خواهد شد.

 

گذر 4 هفته از فصل جدید لیگ برتر و تغییر 3 سرمربی، یک رکورد عجیب و جنجالی برای فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ رکوردی که احتمالاً در هفته آینده بر شمار تغییرات روی نیمکت تیم‌ها افزوده خواهد شد و بیشتر این مسئله به نظر می‌رسد به ضعف مدیران و البته شاید هم ضعف فنی برخی مربیان باز می‌گردد.

عبدالله ویسی (سرمربی) پدیده مشهد رضا مهاجری فیروز کریمی (سرمربی) تراکتور فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عبدالله ویسی سرمربی پدیده مشهد رضا مهاجری فیروز کریمی سرمربی تراکتور فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!