Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در حالی که فیروز کریمی سرمربی تراکتور با استعفاء از جمع آذری زبانها جدا شد طی یکی دو روز اخیر گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب سرمربی بعدی تراکتور داغ شده و این در حالی است که از جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی به عنوان گزینه های جدید تراکتور نام برده می شود.

 نکته قابل توجه اینکه در این خصوص یکی از از مسئولان باشگاه تراکتور اظهار داشت: حضور سید مهدی رحمتی در تبریز گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و گزینه جدی ما جواد نکونام است و منتظر پاسخ نهایی سرمربی فصل گذشته فولاد هستیم تا هرچه سریع‌تر وضعیت تراکتور مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هومن جعفری کد خبر: 1117632 برچسب‌ها تراکتور تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین روز گذشته استقلال با استقلال پرشور هواداران همراه شد و جواد نکونام با انگیزه و انرژی خاصی بیش از هر زمان دیگر نکات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل می‌کرد و علاوه بر نکات تاکتیکی مسائل روحی روانی هم در این تمرین نقش ویژه ای داشت.

جواد نکونام تحت تاثیر جو خاصی که در تمرین استقلال بود بارها شاگردانش را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد و تاکید داشت با دقت بیشتری تمرینات برگزار شود و با توجه به حضور هواداران به آنها دلگرمی و انگیزه خاصی میداد.

تغییرات مدیریتی، مالکیت و مسائلی که در ساختار کلی باشگاه استقلال ایجاد شد در ظاهر شوک مثبتی برای مجموعه فنی و بازیکنان استقلال بود و آنها با نشاط بیشتری در آخرین تمرین حاضر شدند.

بازیکنان استقلال با دقت و جدیت خاصی توصیه های جواد نکونام را در تمرین استقلال دنبال می‌کردند و برای دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن آماده می‌شدند و با توجه به استقبال خوبی که از تمرین این تیم انجام شد پیش‌بینی می‌شود که این حمایت در ورزشگاه هم اضافه داشته باشد.

استقلال روز دوشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت و با توجه به عملکرد خوب گاندوها در بازی‌های خارج از خانه بازی آسانی نخواهند داشت و پیچ مهمی از مسیر قهرمانی را پشت سر خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • عکس| حمایت آقای گل استقلال از جواد نکونام
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر