Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:32:57 GMT

نقش گابریل پین در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۵۲۵

نقش گابریل پین در استقلال

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه آبی پوشان شروع خوبی در لیگ بیست و یکم داشته اند گفت: انضباط یکی از رمزهای موفقیت آبی پوشان است اما باید نقاط ضعف این تیم هم برطرف شود.

به گزارش مشرق، وحید امیری در خصوص عملکرد آبی پوشان در لیگ برتر گفت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد استقلال قضاوت کامل کنیم البته آنها شروع خوبی در لیگ داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازی را با برد به پایان رساندند و یک بازی را مساوی کردند.

وی افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند آبی پوشان به نقطه ایده آل خواهند رسید. البته رسیدن به ایده آل زمان می برد و باید همه عوامل دست در دست هم دهند تا شاهد یک تیم پرقدرت به نام استقلال در لیگ بیست و یکم باشیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش قربانی به اظهارات فرهاد مجیدی

کارشناس فوتبال ایران در خصوص نقاط ضعف استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر افزود: استقلال به یک هافبک بازی ساز نیاز دارد. یکی از اصلی ترین نقاط ضعف آبی پوشان، حضور یک هافبک پرتجربه است. بازیکنی که بتواند نقش تعیین کننده ای در بازی داشته باشد. مجیدی می داند اگر قرار باشد تیمش رکورد کمترین گل خورده را در این فصل به دست بیاورد باید مدافعانش به جز مسائل بدنی از لحاظ روحی و روانی هم آماده باشند تا بتوانند روند گل نخوردن خود را ادامه بدهند.

وی در مورد نقش گابریل پین در نتایج استقلال هم گفت: او یک مربی با تجربه است. به نظر می رسد نظم و انضباط را در تیم به وجود آورده. استقلال شکل خوبی به خود گرفته است اگر چه اعتقاد دارم هنوز هم قضاوت در مورد پین زود است اما او نشان داده بی دلیل در تیمی چون یوونتوس حضور نداشته است.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: هر چه از لیگ بگذرد بازیها جذاب تر خواهد شد اما امیدوارم با جذاب شدن بازیها هواداران هم بتوانند به ورزشگاه آمده تا از بازیهای تیم های مورد علاقه شان لذت ببرند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان وحید امیری کوین یامگا گابریل پین استقلال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم