Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر کمالی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دوومیدانی استان بوشهر در این مسابقات که در استان هرمزگان برگزارشد، با کسب  پنج طلا، پنج نقره و سه نشان برنز  به مقام قهرمانی دست یافت.

وی اظهارداشت: در رده  پسران علیرضا فرید در رشته ۱۱۰ متر مانع، امیرحسین شمسی زاده در پرتاب نیزه  و ۳۰۰۰ متر و پارسا شادنیا در پرش ارتفاع هر سه مدال طلا کسب کردند، محمود فتوت در ۴۰۰ متر بامانع، میعاد احمدی در پرش طول، محمدامین جمشیر در پرتاب دیسک و علیرضا قلاش در پرش ارتفاع موفق به کسب مدال نقره شدند و علی اصغر یوسفی در رشته پرش طول و محمدفلاش در ۴۰۰ متر به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی گفت: در رده دختران  فقط دوومیدانی کاران شهرستان گناوه از استان بوشهر حضور داشتند که حاصل تلاش آنها یک مدال طلا، یک مدال نقره و رتبه چهارمی بود.

وی افزود: فاطمه منصوری در رشته ۸۰۰ متر مقام اول، مهدیه محمودی مقام دوم و فاطمه داوودی در ۴۰۰ متر رتبه چهارم منطقه ۶ کشوری را کسب کردند. 

وی یادآورشد: استان بوشهر در رله المپیک تیمی موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز شد.                                                                        

سرپرست تیم دوومیدانی نونهالان استان بوشهر گفت: تمامی ورزشکاران مدال آور برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند و بزودی تمرینات خود را برای حضور در این دوره از سر می‌گیرند.                                                                                                   

وی اظهارداشت: مسابقات دوومیدانی رده سنی نونهالان کشور در بخش پسران و دختران به میزبانی استان هرمزگان به مدت ۲ روز برگزار شد.

کمالی، از تلاش و زحمات حسین عبدشاهزاده و امیر حاجی زاده مربیان گناوه‌ای تیم دوومیدانی نونهال استان بوشهر  تقدیر کرد.

برچسب‌ها بوشهر دوومیدانی گناوه دو و میدانی دختران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دوومیدانی گناوه بوشهر دوومیدانی گناوه دو و میدانی دختران استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی