Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:43:30 GMT

املت اعیانی در اراک

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۵۹۴

املت اعیانی در اراک

ایسنا/مرکزی گزارشات میدانی حاکی از آن است که این روزها به دنبال افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید خانوارها بازار اقلام اساسی حال و روز خوشی ندارد؛ به طوری که در این روزها مرغ کیلویی ۲۹ تا ۳۲ هزار تومان، تخم‌مرغ دانه‌ای ۲ هزار تومان و گوجه‌فرنگی کیلویی حدود ۱۳ هزار تومان به فروش می رسد و دیگر اقلام هم که جای خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این احتساب می توان گفت که املت که هم دوباره به غذاهای اعیانی اضافه شده و با این قیمت گوجه و تخم مرغ املت خوردن کار چندان به صرفه ای نیست.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان و تره بار اراک در این رابطه با تاکید بر اینکه قیمت های ما مربوط به عمده فروشی است و با خرده فروشی تفاوت دارد، به ایسنا گفت: قیمت گوجه فرنگی به سبب تغییر فصل افزایش پیدا کرده و این مسئله هرساله رخ می دهد.

حسین درجاتی بیان کرد: در حال حاضر گوجه وارده از شیراز به سبب نبود آفتاب رنگ ندارد و تا زمانی که این گوجه تبدیل به بارهای با کیفیت بهتر شود، زمان لازم است و همین امر سبب کمبود این محصول و بالا رفتن قیمت آن می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پایه قیمت گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار از حدود ۱۱ یا ۱۲ هزار تومان محاسبه می‌شود که البته قیمت ثبات ندارد و ممکن است مقداری کم یا زیاد شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان و تره بار اراک ادامه داد: در این فصل همواره ورود گوجه به اراک از سمت استان های شمال غربی بوده اما با توجه به سرمای شدید ناگهانی و احتمال سرمازدگی ممکن است که جوابگوی نیاز نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گوجه فرنگي تخم مرغ اراك هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که در فصل جاری یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شده و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده است.

شاگردان سعید اخباری بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان طبق قوانین باید سومین بازی خود را میزبان باشد و با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که آلومینیوم اراک حریف بعدی این تیم در جام حذفی است.

بر این اساس شاگردان مجتبی حسینی برای صعود به نیمه نهایی باید در شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند و جالب اینکه اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که بعد از 8 سال در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری به استان یزد رفت و در مرکز این استان بازی کرد، به سال 85 برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر رفت.

از آن زمان تاکنون هیچ تیم لیگ برتری دیگری به شهر یزد نرفته و آلومینیوم اراک این طلسم 8 ساله را می‌شکند و باید دید آیا چادرملو بازهم می‌تواند شگفتی‌ساز شود و شانس دوباره میزبانی از یک تیم لیگ برتری دیگر را در یزد داشته باشد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد