Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:11:06 GMT

اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۷۰۲

اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت دوکاتی از اسکوتر ایستاده برقی جدید خود به نام Pro-III رونمایی کرد، این محصول پیشرفته‌ترین اسکوتر در خط حمل و نقل الکترونیکی Ducati Urban است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه علاوه بر خودروهای برقی، موتور سیکلت‌ها و اسکوترهای برقی زیادی نیز تولید شده‌اند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت دوکاتی اخیراً از پیشرفته‌ترین اسکوتر برقی خود به نام Ducati Pro_III رونمایی کرده است که قیمت مناسبی دارد.

اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی با اتصال به اپلیکیشن Ducati Urban e-Mobility از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای یک ژتون است که درون آن تراشه قرار دارد و با نزدیک کردن آن به صفحه نمایش، اسکوتر راه اندازی می‌شود. فقط افرادی که این تراشه را در اختیار دارند، می‌توانند از اسکوتر برقی دوکاتی استفاده کنند؛ بنابراین این ویژگی امنیتی عدم امکان روشن کردن اسکوتر برقی توسط دیگران را تضمین می‌کند.

اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی به حداکثر سرعت ۱۵.۵ مایل (۲۵ کیلومتر در ساعت) می‌رسد، دارای یک موتور ۳۵۰ وات و یک باتری با ظرفیت ۴۶۸ وات ساعت است. شرکت دوکاتی ادعا می‌کند که این باتری برای ۳۱ مایل (۵۰ کیلومتر) شارژدهی دارد. محصول ذکر شده تقریباً ۸۰۰ یورو قیمت گذاری شده است، با توجه به ویژگی‌های قابل توجهی که این اسکوتر برقی دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است.

کد خبر 533753

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین علم و فناوری اسکوتر سواری گجت های جدید گجت گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اسکوتر برقی شرکت دوکاتی برقی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند