Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:44:56 GMT

خط پروازی بیرجند _ مشهد برقرار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۸۹۸

خط پروازی بیرجند _ مشهد برقرار شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از برقراری یک خط پروازی در مسیر بیرجند_ مشهد خبر داد.

عظیم طهماسبی، امروز یکشنبه ۱۶ آبان به رسانه‌های گروهی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از طرف استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان و این اداره کل، خط پروازی بیرجند، مشهد در فهرست پروازهای فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برقراری یک خط پروازی در مسیر بیرجند- مشهد از روز چهارشنبه این هفته، افزود: این پرواز در روز چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه از مبدا تهران به بیرجند، ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه از بیرجند به مشهد، ۲۰:۴۵ دقیقه از مشهد به بیرجند و ساعت ۲۲:۳۵  دقیقه از بیرجند به تهران انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: تلاش‌ها برای برقراری خط پروازی دیگر در این مسیر از طریق ایرلاین ایران ایر و یا سایر ایرلاین‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پرواز بیرجند مشهد خط پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راههای ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

اسداله جلال زاده، امروز شنبه ۸ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰روستا  در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی های محترم با مرکز مدیریت راه های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد