Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@13:42:08 GMT

آشنایی با بازیکن کامرونی مدنظر تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۹۰۴

آشنایی با بازیکن کامرونی مدنظر تراکتور

بازیکن کامرونی مدنظر تراکتور با کوله‌باری از تجربه به تبریز آمده است. به گزارش ایسنا، سرژ لئوکو، بازیکن کامرونی مدنظر تراکتور امروز (یک‌شنبه) به تبریز آمد تا پس از گذراندن تست‌های پزشکی و تایید کادر فنی، قراردادش را با تراکتور امضا کند.

لئوکو پرورش‌یافته آکادمی ساموئل اتوئو در کشور کامرون است و در پست‌های دفاع راست و چپ توپ می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۰۸ به اسپانیا رفته تا فوتبالش را در این کشور ادامه دهد. مایورکا، سیتادلا، لوانته و والنسیا تیم‌هایی بودند که لئوکو برای تیم‌های رده پایه‌شان به میدان رفت.

این بازیکن کامرونی در نهایت در سال ۲۰۱۲ به تیم دوم والنسیا رسید اما بدون رسیدن به تیم اصلی، در سال ۲۰۱۵ والنسیا را به مقصد لوگو ترک کرد.

با این حال لوگو بلافاصله پس از به خدمت گرفتن لئوکو، او را به سوموزاس اسپانیا قرض می‌دهد تا او یک فصل هم برای این تیم به میدان برود.

پس از پایان یک فصل حضور قرضی لئوکو، این بازیکن کامرونی چهار فصل در لالیگای دو برای لوگو به میدان رفت. او در این چهار فصل ۶۰ بار برای لوگو بازی کرد و سه پاس گل داد.

مقصد بعدی لئوکو واسلند بورن بلژیک بود تا این بازیکن کامرونی پس از حدود ۱۲ سال حضور در اسپانیا این کشور را ترک کند. او یک فصل هم برای این تیم بلژیکی بازی کرد پس از انجام ۱۴ بازی و دادن یک پاس گل در پایان فصل گذشته، قراردادش با بورن به پایان رسید.

سرژ لئوکوی ۲۸ ساله از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ به تیم‌ملی کامرون دعوت شده و در این سال‌ها ۶ بازی برای تیم‌ملی کشورش انجام داده است. آخرین بازی او مربوط به دیدار تدارکاتی با ژاپن می‌شود.

در ادامه آمار لئوکو در لیگ‌هایی که حضور داشته را مشاهده می‌کنید:

فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ لالیگای دو: ۱۹ بازی/ یک پاس گل

فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ لالیگای دو: ۱۹ بازی/ یک پاس گل

فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لالیگای دو: ۷ بازی

فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لالیگای دو: ۱۳ بازی/ یک پاس گل

فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ ژوپیلر لیگ بلژیک: ۱۴ بازی/ یک پاس گل

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور بازیکن کامرونی لالیگای دو یک پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جعفری: تراکتور باید در جام حذفی قهرمان شود
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی