Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@14:12:47 GMT

افزایش احتمال بازگشت ترامپ به کاخ

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۹۲۸

افزایش احتمال بازگشت ترامپ به کاخ

به نظر می‌رسد مسیر پیش رو برای جمهوری‌خواهان روشن و موفقیت‌آمیز است. درس بزرگ انتخابات اخیر فرمانداری‌ها این بود: امریکا کماکان یک کشور راست میانه است و این یکی از مواردی است که دموکرات‌های در معرض خطر آن را نادیده می‌گیرند و نمی‌خواهند این واقعیت را بپذیرند. ناطقان: نشریه "نشنال اینترست" در مقاله‌ای با اشاره به پیروزی‌های چشمگیر اخیر جمهوری‌خواهان در انتخابات فرمانداری‌های امریکا، این موضوع را زنگ خطری برای دموکرات‌ها می‌داند و می‌نویسد: دموکرات‌ها نسبت به پیروزی‌های پیشین خود در انتخابات از خود راضی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال آنان بار دیگر سعی کردند در برابر "دونالد ترامپ" رقابت کنند. او به حریف مورد علاقه آنان تبدیل شده است. او به تنهایی به دموکرات‌ها کمک کرد تا اکثریت کرسی‌ها در مجلس نمایندگان را کسب کنند و کاخ سفید و منصب ریاست‌جمهوری را از آن خود سازند. با این وجود، به نظر می‌رسد اخراج ترامپ از توئیتر نعمتی برای جمهوری‌خواهان بوده است.

 نزاع میان دموکرات‌ها بر سر برنامه‌های زیرساختی و هزینه‌های اجتماعی در کنگره نیز برای جمهوری‌خواهان مفید بوده است. اینکه "جک سیاتارلی" نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات فرمانداری در نیوجرسی پیشتاز بوده و "فیل مورفی" فرماندار دموکرات را پشت سر گذاشته برای دموکرات‌ها حتی از پیروزی "گلن یانکین" در انتخابات فرمانداری ویرجینیا نیز نگران‌کننده‌تر است.  سیاتارلی روی موضوع مدارس، مالیات و اقتصاد کار می‌کرد؛ همین دستور کار در ویرجینیا نیز جواب داد.

تلاش دموکرات‌ها برای به تصویر کشیدن "یانکین" در ویرجینیا به عنوان گرگی در لباس میش و شخصی که ترامپ او را هدایت می‌کند شکست خورد. یانکین کارزار موثری را مدیریت کرد و از ترامپ فاصله گرفت. علیرغم آنکه جمهوری‌خواهان برنده واقعی انتخابات فرمانداری اخیر بودند چندان واضح نیست که ترامپ عامل موثری در این مسیر بوده است یا خیر. یانکین نشان داد که چهره‌ای مشابه ترامپ، اما میانه‌روتر از او می‌تواند موفق شود. یانکین یک‌شبه به عنوان نامزدی معتبر برای انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ میلادی ظاهر شده است. برخلاف سیاستمداران سرسخت و با سابقه‌ای مانند سناتور "مارکو روبیو" یا "مایک پمپئو"، یانکین سیاستمداری حرفه‌ای نیست".
منبع: افتاب برچسب ها: کاخ سفید ، ناطقان ، ترامپ ، انتخابات ، امریکا ، دموکرات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاخ سفید ناطقان ترامپ انتخابات امریکا دموکرات انتخابات فرمانداری جمهوری خواهان دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)

سواد زندگی؛ توسعه توانمندی‌های فردی؛ مریم طرزی- اگر می‌خواهید بدانید که چگونه درخواست افزایش حقوق کنید، راز آن برنامه‌ریزی و اعتماد به نفس است. بسیاری این کار برای شان سخت است و البته حق هم دارند. نمی توان انکار کرد که کار ساده ای نیست، موقعیت دشواری است و همواره این احتمال وجود دارد که پاسخ منفی دریافت کنید. با این حال، مانند خیلی چیزهای دیگر در زندگی، برای محقق شدنش باید ریسک کرد.

اولین قدم این راه  همیشه بررسی روند حقوق و دستمزد در بخشی است که در آن کار می کنید. علاوه بر این، اطلاع از سلامت مالی شرکتی که در آن کار می کنید نیز عنصری تعیین کننده است. پس از آن، تنها چیزی که باقی می ماند این است که یک استراتژی خوب برای دستیابی به آن میزان افزایش حقوق ترسیم کنیم.

 کوشیده ایم در این متن تمام توصیه ها را به طور مفصل شرح دهیم تا احتمال موفقیت شما بالاتر رود.

متن کامل را در سواد زندگی بخوانید (اینجا)

_____________________

درس های دیگری در سواد زندگی
مدرسه آموزش‌های دانش پایه و کاربردی عصر ایران

*شگرد "قصد متناقض" یا چگونه با درآغوش گرفتنِ مشکلات بر آنها چیره شویم؟

*صبر و انتظار را از نو بیاموزیم (+6 تکنیک برای پرورش صبر)

*5 فضیلت بی حوصلگی!

*خوشبختی چیست و چگونه به دست می‌آید؟ (+ توصیه هایی برای خوشبخت بودن)

*« ترازوی رنج و معنا » چگونه عمل می کند؟

*چگونه در لحظه زندگی کنیم (+ تمرین هایی برای ذهن آگاهی)

*اصرار بر حال خوب همیشه خوب نیست؛ حال بدمان را بپذیریم

*احساس مسؤولیت مان را کم کنیم!

*گاهی وقت‌ها هیچ کاری نکنید: هنر "بی عملی"

کانال تلگرامی سواد زندگی: savadzendegi@

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟