Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در مقایسه با گذشته هویت انقلابی و جهادی همراه با روحیه خدمت پیدا کرده و رو به رشد بوده است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی به سمت تحول و رسیدن به آن نقطه کانون یعنی نیروی تراز انقلاب در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: کارکنان نیروی انتظامی در نظر داشته باشند چه مولفه‌ها و عناصری موجبات تمجید و تحسین رهبر معظم انقلاب را نسبت به این نیرو برانگیخت و چه چیز نیروی انتظامی را در چشم مردم عزیز و عزیزتر کرده است تا آن را به عنوان یک ملجا و پناهگاه بشناسند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که با خدمتگذاری کارکرد نیروی انتظامی در قلب مردم ارتقا پیدا کند افزود: خدمت باید بدون منت، دلسوزانه و مهربانانه باشد و به فرهنگ جاری نیروهای انتظامی تبدیل شود.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با بیان اینکه کسی فکر نکند مردم به او بدهکار هستند یا او طلبکار مردم است اظهار داشت: این مردم بودند که انقلاب کردند، به ندای رهبرشان لبیک گفتند و سینه خود را مقابل دشمن ستبر کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همین مردم حضور داشتند و فتنه ۹ دی و غائله بنزین را حضور این مردم خنثی کرد.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی باید دقت کنند که با مردم چگونه برخورد کنند اضافه کرد: پلیس‌ها در بخش‌های مختلف نباید به گونه‌ای با مراجعین به آنها برخورد کنند که موجبات ناراحتی بیشتر و دلخوری مردم فراهم شود.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن ادامه داد: دشمن در صدد تزریق حس بی تفاوتی به جامعه است تا مردم، متدینین و دستگاه‌های مسوول احساس مسوولیت نکنند.

وی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: شما به همان اندازه که مسوول امنیت جامعه هستید مسولیت ارزش‌های اخلاقی جامعه را هم برعهده دارید.

حجت‌الاسلام ادیانی یادآور شد: ایثار، فداکاری، خدمت صادقانه و بی منت، روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی، ما را در خلوت و جمع به تکریم آنها واداشته است.

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت است اضافه کرد: این نیرو موجب اطمینان خاطر شهروندان، مایه امید مردم و خوار چشم دشمنان و فتنه‌انگیزان است.

فرمانده انتظامی کردستان هم در این نشست گفت: انجام وظیفه و خدمت در نیروی انتظامی در اولویت قرار دارد و کارکنان این نیرو همیشه برای خدمت حاضر هستند.

سردار علی آزادی افزود: حس کمک به مردم موجب شده در هر حوزه‌ای که مردم نیاز به کمک دارند نیروی انتظامی آماده خدمت‌گذاری باشد.

 وی با اشاره به اینکه همه کارکنان پشتیبان عقیدتی سیاسی هستیم اظهار داشت: ارتقای بعد معنوی کارکنان و فرهنگسازی وظیفه عقیدتی سیاسی است.

سردار آزادی با بیان اینکه بعد معنوی و مذهبی را باید درمجموعه انتظامی ارتقا دهیم اضافه کرد: بخش‌های مختلف عقیدتی و سیاسی، حفاظت اطلاعات و فرماندهی هماهنگ با یکدیگر به خدمتگذاری می‌پردازند.

 در این آیین حجت‌الاسلام عبادت‌الله عبادی به عنوان رییس جدید عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام کریم شجاعیان تقدیر شد.

برچسب‌ها سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کردستان سنندج انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کردستان سنندج سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کردستان سنندج انتظامی حجت الاسلام ادیانی نیروی انتظامی عقیدتی و سیاسی عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیاز‌های معرفتی است و بهره گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.


وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان افزود: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.


وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.


حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهاد‌های مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک می‌کند و در کنار آنها حضور می‌یابد.


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه هاست.


هشت تا ۱۴ اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب