Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگاه کهریزک گفت: ۱۵ نفر از کارکنان و پیمانکاران شهرداری کهریزک به جرم اختلاس، تسهیل مال نامشروع و دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش قدس آنلاین، آرش ناصر پیرسرایی اظهار داشت: این بازداشت ها و دستگیری ها در راستای بررسی پرونده فساد شهرداری کهریزک و کارکنان این مجموعه انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده این افراد در حال بررسی و تکمیل مدارک است، عنوان کرد: اتهام اصلی افراد بازداشت شده،  اختلاس، ارتشاء، مذاکره برای دریافت وجه، تحصیل مال نامشروع، کلاهبرداری و دریافت رشوه است.

پیرسرایی اضافه کرد: این افراد بازداشت شده پیمانکاران و کارکنان شهرداری کهریزک هستند که تحقیق در خصوص عملکرد آنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تحقیقات در زمینه بررسی پرونده فساد در شهرداری کهریزک در جریان است و امکان ارائه توضیحات دقیق‌تر منوط به بررسی‌های بیشتر در این زمینه است.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازداشت شهرداری کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات