Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان سرمربی جدید این تیم تا دو روز آینده معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره جدایی عبدالله ویسی از تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: باشگاه به این نتیجه رسید که در این مقطع تغییرات صورت بگیرد. ویسی واقعاً در تیم زحمت زیادی کشید و تلاش کرد تا نتیجه بگیرد، ولی خواسته‌های باشگاه محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین تصمیم گرفته شد، زودتر تغییراتی ایجاد شود. ما شرایط حادی داریم و باید تیم‌ را برای آسیا تقویت کنیم. مجموعه فولاد خوزستان نیاز به تغییر در این مقطع را احساس کرد و این تصمیم را گرفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درباره نحوه جدایی ویسی و اینکه او از این تصمیم باشگاه شکوه شده بود، گفت: ما پیش از این تغییر، اولتیماتومی به ویسی نداده بودیم، ولی فرآیند را نگاه کردیم و دیدیم که این شرایط جوابگو نیست. تصمیمی که گرفته شد با نظر هیئت مدیره بود. برای جدایی با ویسی به توافق رسیدم و الان نیز بابت زحمت‌‌هایی که در این مدت کشید از او تشکر می‌کنیم. ویسی در شرایط سختی مسئولیت تیم را برعهده گرفت و تلاش زیادی کرد.

وی درباره انتخاب سرمربی بعدی تیم فولاد خوزستان، خاطر نشان کرد: دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی داریم. در حال مذاکره با گزینه‌ها هستیم و سعی می‌کنیم هرچه زودتر سرمربی جدید معرفی شود. فکر می‌کنم تکلیف سرمربی تیم ما تا 48 ساعت آینده مشخص شود.

ویسی: برخی مربیان که ادعای سالم بودن دارند و بیرون مانده‌اند، کارشکنی می‌کنند

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان فولاد خوزستان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم