Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه شب گذشته در حالی اعلام شد که «دراگان اسکوچیچ» سرمربی ایران قید مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو را زد و او را به تیم ملی دعوت نکرد.

این موضوع علاوه بر بازتاب گسترده در رسانه‌های پرتغال، در خبرگزاری رویترز هم منعکس شده است

رویترز نوشت:

«مهدی طارمی مهاجم پورتو از لیست تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی برابر لبنان و سوریه توسط دراگان اسکوچیچ کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ دلیلی اعلام نشده است که چرا طارمی که این فصل ۱۰ گل برای تیم پورتو صدرنشین لیگ پرتغال به ثمر رسانده، از لیست ۲۷ نفره اسکوچیچ کنار گذاشته شده است.»

این خبرگزاری همچنین به تاثیرگذاری طارمی و سردار آزمون در تیم ملی ایران و همکاری آنها برای گلزنی به حریفان اشاره کرده است.

ماجرای خط خوردن طارمی از تیم ملی ایران به انتشار پیام انتقادی او از دراگان اسکوچیچ بر می‌گردد. اسکوچیچ در مصاحبه‌ای ضمن تمجید از قدرت بدنی و تکنیک بازیکنان ایران، اعلام کرده بود فوتبالیست‌های کشورمان از نظر تاکتیکی ضعف دارند و باید در این بخش پیشرفت کنند.

طارمی چند روز بعد از این اظهارنظر اسکوچیچ، بدون نام بردن از سرمربی تیم ملی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که فوتبالیست‌های ایرانی درک تاکتیکی بالایی دارند و مشکل جای دیگری است.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارد و کره جنوبی و لبنان با ۷ و ۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

ایران که به دنبال سومین صعود متوالی به جام جهانی است، روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به ترتیب با لبنان سوریه بازی می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مهدی طارمی لیست تیم ملی تیم ملی لیست تیم ملی مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

ورود نیروهای پلیس نیویورک با استفاده از نردبان ویژه به داخل "تالار همیلتون" در دانشگاه کلمبیا برای دستگیری دانشجویان متحصن حامی فلسطین از ساختمان/ رویترز و گتی ایمجز سخنرانی هفتگی پاپ فرانسیس در واتیکان/ رویترز مرکز اسکان سیلزدگان در شهر نایروبی کنیا/ رویترز اعتراضات روز کارگر در مقابل سفارت آمریکا در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز دستگیری معترضان در تظاهرات روز جهانی کارگر از سوی پلیس لباس شخصی ترکیه در میدان تقسیم شهر استانبول/ خبرگزاری فرانسه آب تنی در یک روز گرم تابستانی در شهر کلمبو سریلانکا/ خبرگزاری فرانسه گله گوزن وحشی در اورگان آمریکا/ زوما تظاهرات روز جهانی کارگر در پارکی در شهر پاریس/ SOPA تظاهرات فعالان کمونیست در روز جهانی کارگر در شهر بارسلونا اسپانیا/ زوما حمله معترضان در روز جهانی کارگر به شعبه رستوران آمریکایی مک دونالد در پاریس/ زوما تظاهرات فعالان ضدسرمایه داری در شهر آتن یونان و در روز جهانی کارگر/ زوما نمایشگاه تسلیحات غربی به غنیمت گرفته شده از اوکراین در مسکو/ تاس کارخانه نخ ریسی در شاندونگ چین/ نورفوتو جمع آوری ماهی های تلف شده از دریاچه ای در ویتنام/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق