Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا استکی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بلگراد در آستانه بازگشت به تهران با رضایت کامل از رقابت های بوکس قهرمانی جهان در صربستان گفت: به رغم ناداوری های انجام شده در این رقابت ها، بوکسورهای ما توانستند در رینگ قدرت خود را نشان بدهند.

وی افزود: تیم ملی بوکس کشورمان مسابقات قهرمانی جهان در صربستان را با موفقیت پشت سر گذاشت و اکنون خود را برای رقابت های آسیایی آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکی با اشاره به میزبانی خوب مسابقات و تاکید به لزوم تعدد اردوهای برون مرزی  اظهار کرد: هرچقدر بتوانیم با  کشورها اردو بگذاریم، تمرین کنیم و با تیم های خارجی جهت آمادگی بیشتر مسابقه بدهیم برای بوکسورهای ما بسیار مفید و مؤثر است.

وی صربستان را برای اردو و تمرینات کشوری مناسب دانست و گفت: صربستان برای برگزاری اردو و انجام مسابقات به دلایل مختلف از جمله علاقه فروان مردم صربستان به ورزش بسیار مناسب است و ما با تیم های مختلف بوکس در این کشور می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم. ‌

وی در پاسخ به این سئوال که تیم ملی برای شرکت در رقابت های  قهرمانی جهان چه تدارکاتی را دیده بودند، گفت: تیم ما برای حضور در رقابت های صربستان زمان زیادی نداشت و حدود سه هفته اردو و تمرین داشتیم. دوهفته درگیر انتخاب تیم بودیم و بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم، اما همانطور که گفتم با همتی که بوکسورهای ما از خود نشان دادند در این مسابقات موفق بودیم.

وی در باره ادامه فعالیت های تیم ملی بوکس کشورمان در بازگشت به تهران تصریح کرد: حدودا از دو هفته دیگر اردو و تمرین های خود را شروع می کنیم. انشاالله برای بازی های آسیاسی برنامه هایمان را ‌اجرا می کنیم که اگر خدا بخواهد بتوانیم در بازی های آسیایی بدرخشیم. ‌

سرپرست تیم ملی بوکس کشورمان در باره داوری مسابقات قهرمانی بوکس در صربستان گفت: داوری این مسابقات نسبت به مسابقات قبلی بهتر بود، اما در این رقابت ها چهار بازی ما اسیر ناداوری شدند. به ترتیب می توانم به مسابقات «میثم قشلاقی» در وزن ۸۰ کیلوگرم، «اشکان رضایی» در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، «سیدشاهین موسوی» در وزن ۷۵ کیلوگرم، ‌ «مسلم مقصودی» در وزن ۶۷ کیلوگرم اشاره کنم که ناداوری در مورد بازی های این بوکسورها کاملا مشهود بود. بخصوص بازی رضایی و قشلاقی که داوری به شدت روی آنها تأثیرگذار بود.

وی در پایان این گفت و گو از «رشید حسن پور» سفیر جمهوری اسلامی ایران و همکاری «علی نعیمی» کنسول سفارت که مرتب تیم ملی را همراهی و نیازهای تیم را برطرف می کردند، قدردانی و تشکر کرد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان با حضور ۸۸ کشور از سوم آبان در بلگراد پایتخت صربستان آغاز و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه داشت.

 تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران با سرپرستی «علیرضا استکی»  در پایان رقابت‌های  قهرمانی جهان در صربستان توانست ۱۰ پیروزی و یک مدال برنز را کسب و به این ترتیب در مقام بیست و چهارم رقابت های جهانی قرار گرفت.

«دانیال شه بخش» در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان در این مسابقات جهانی به ارمغان آورد.

اولین بار است که در مسابقات جهانی بوکس، پرچم کشورمان برافراشته شد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران دانیال شه بخش صربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دانیال شه بخش صربستان جمهوری اسلامی ایران دانیال شه بخش صربستان قهرمانی جهان تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر