Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های ایام بزرگداشت ولادت حضرت «عبدالعظیم حسنی (ع)» در بارگاه ملکوتی آنحضرت از ۱۶ آبان ماه آغاز و تا ۲۲ آبان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، روز‌های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ آبان ماه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی از ساعت ۲۰ الی ۲۱، و ویژه برنامه‌های معارفی هفته ولادت با حضور سخنرانان و ذاکرین آل الله علیهم السلام در روز‌های یکشنبه و سه شنبه مصادف ۱۶ و ۱۸ آبان از همان ساعت به روی آنتن زنده شبکه قرآن سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم (ع) سه شنبه ۱۸ آبان با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم (ع) از ساعت ۱۶ آغاز و از بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مدیحه سرایی با نوای حاج حسن شالبافان و شعرخوانی آقای هادی جانفدا برگزار و این دو برنامه به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

در روز ولادت آنحضرت مصادف با چهارشنبه ۱۹ آبان نیز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر ویژه برنامه‌ای با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی آقا بابا و مدیحه سرایی حاج مهدی خادم برگزار و همچنین ویژه برنامه دیگری در همین روز از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ به روی آنتن زنده شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

ویژه برنامه شام میلاد حضرت سیدالکریم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هادی الیاسی و مدیحه خوانی حاج امیر نعیمی و برگزاری ویژه برنامه شب شعر با حضور شاعران آیینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام در تالار شیخ صدوق (ره) از دیگر برنامه‌های این روز است.

همچنین ویژه برنامه شب ولادت امام حسن عسکری (ع)، مصادف با شنبه ۲۲ آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید شهاب و مدیحه خوانی ذاکرین آل الله علیهم السلام در مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های قرائت ادعیه کمیل، ندبه و سمات با حضور خطبا و مادحین و ذاکرین خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در مصلای امام علی (ع) نیز در ایام هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم (ع) برپا میگردد.

حضور خادمان در منزل خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای سلامت و تجلیل از کادر درمان، ویزیت رایگان مرکز درمانی دارالشفاء در روز ولادت آنحضرت، برگزاری نمایشگاه مجازی، اهدای هدایای متبرک در شب میلاد به افراد هم نام حضرت عبدالعظیم، برگزاری مراسم جشن عقد ازدواج زوج‌های جوان، برگزاری محافل مختلف انس با قرآن در آستان مقدس و همچنین در مساجد و مراکز فرهنگی خارج از آستان، اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه (توزیع بسته‌های ارزاق میان مستمندان)، راه اندازی موکب و ایستگاه صلواتی در اضلاع مختلف آستان مقدس، تجلیل از خدمتگزاران بازنشسته و مدال آوران جهانی شهرستان ری، بازدید رایگان از مرکز نجوم و همچنین موزه آستان مقدس در روز میلاد، توزیق ارزاق و اقلام بهداشتی توسط گروه‌های جهادی طلاب حوزه علمیه برادران حضرت عبدالعظیم (ع) در مناطق محروم و همچنین عیادت از بیماران بیمارستان ها، گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس، برگزاری همایش قرآنی با حضور مدیران مدارس شهرری و برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی و کارگاه‌های مجازی تربیتی و آموزشی بخش دیگری از برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) خواهد بود.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های ایام میلاد حضرت سیدالکریم (ع) با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده و تولیدی از شبکه‌های مختلف پوشش داده خواهد شد.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای حضور در این ویژه برنامه ها، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، پیشاپیش فرارسیدن ایام سالروز ولادت با سعادت سفیر امام هادی (ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به همه عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی آستان مقدس حضرت عبد الظیم حسنی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی سخنرانی حجت الاسلام علیهم السلام ویژه برنامه حضرت عبدالعظیم عبدالعظیم حسنی آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)