Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، اخذ تعداد سه هزار و ۸۲ سند تک برگی (کاداستر) و تبدیل پنج هزار و ۵۸۱ فقره سند به تک برگی در شش ماه اول سال جاری را نشانه عزم جدی وزارت آموزش و پرورش برای حفظ و حراست از املاک و فضاهای آموزشی و پرورشی کشور دانست.

به گزارش ایمنا، احمدی لاشکی در حاشیه نشست معاونان وزیر و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت: امسال برای نخستین بار ساز و کاری آماده شد که بر آن اساس استان‌های فعال در حوزه مستند سازی املاک تشویق و استان‌های کم تحرک ارشاد شوند تا بتوانیم مطابق برنامه‌ریزی انجام یافته در سال ۱۴۰۰ برای بیش از ۱۰ هزار ملک بدون سند آموزش و پرورش سند کاداستر یا همان تک برگی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور با همکاری دولت و مجلس ۲۰۰ میلیارد تومان در بودجه پیش‌بینی شده که بخشی از آن تخصیص یافته است.

معاون حقوقی و امور مجلس همچنین از حصول توافق در زمینه املاک اختلافی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: خوشبختانه ۶۵ ملک محل اختلاف با کمیته امداد و ۹۰۰ ملک اختلافی با بنیاد مستضعفان تعیین تکلیف شدند که اتفاق مبارک و کار بزرگی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 533865

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش بنیاد مستضعفان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش سند کاداستر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است