Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@09:37:29 GMT

دگردیسی به سبک گل محمدی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۷۷۷۹

دگردیسی به سبک گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پرسپولیس در بازی با گل گهر از بسیاری جهات امیدوارکننده ظاهرشد. قبلا هم خیلی عامیانه تر گفتیم که گل محمدی باید دست فرمان خود را در تیم عوض کند، پس قبل از بازی با سیرجانی ها براساس سه بازی لیگ سه حالت را می توانستیم برای پرسپولیس و گل محمدی متصور باشیم. اول اینکه صرفا به هر قیمتی برای برد به میدان بیایند، زشت وزیبا و بد و خوب بازی تفاوتی برای آنها نداشته باشد وبرای عوض کردن اتمسفر حاکم صرفا برد را مدنظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم اینکه بر همان سبک وسیاق قبلی که تیم حتی به فینال آسیا رفت و قهرمان لیگ شد پافشاری کنند، به هر حال آن نگاه و تفکر جواب داده بوده و می توان هنوز از آن دفاع کرد و در نهایت سوم اینکه تغییرات عمده ای را در تیم شاهد باشیم، به نوعی همان دگردیسی در تیم یحیی می باشد چه ازبعد چینش و چه از لحاظ سیستم و چه پازل تاکتیکی، بخصوص اینکه حدود بیست روز هم زمان برای جبران نداشته های تیم و پخته کردن طرح و استراتژی وجود دارد. کادر فنی پرسپولیس قطعا تمام تئوری ها را بررسی کرده و به آن پرداخته اند که در نهایت به گزینه سوم رسیده و تغییرات عمده را در تیم شاهد بودیم. به تمام این مسائل داشتن پلن Bدر زمانی که پرسپولیس در بدترین زمان ممکن گل خورد، در نیمه دوم را هم اضافه کنید که می توان را یکی از مولفه های موفقیت یک تیم به حساب آورد.

 تغییرات

گل محمدی با انتخاب تحول در تیمی که شاید حتی هواداران آن هم از چهره های تکراری و شاید اشباع شده آن و صد البته بازیکنان افت کرده خسته شده بودند نشان داد که اولا تعارف با هیچکس ندارد چه کاپیتان چه کوچکترین عضو، دوم اینکه به دنبال راهی برای برون رفت از این بی تفاوتی ها و بی مسئولیتی ها می گردد که اتفاقا درست ترین راه را انتخاب کرد حتی به رغم از دست دادن امتیاز خانگی. گل محمدی نه تنها در فرمیشن بازی بلکه در سیستم بازی هم تغییراتی ایجاد کرد. حضور سه دفاع میانی، یعنی از عمق دفاع در بازی های قبل راضی نیست و با سه دفاع وسط و دو دفاع کناری در فاز دفاعی سعی در پوشش تمام مناطق دفاعی خود داشت. از طرفی در این ترکیب ترابی و امیری بالاتر بدون دغدغه کمتر دفاعی و با شعاع حرکتی طولی بیشتری بازی را در زمین حریف دنبال می کردند.پس دفاع گل گهر به راحتی بالا نمی آمد و از سوی دیگر کناره های زمین هم در مقابل هافبک های کناری سیرجان کاور می شد. جنگ میانه میدان هم به هافبک ها سپرده شد که اتفاقا اصل داستان آنجا بود، چراکه گل گهر هم به هیچ عنوان قصد از دست دادن میانه میدان را نداشت. 

تعطیلات تاثیر گذار

شاید اینبار فیفا دی به نوعی به کمک پرسپولیس آمده. تعطیلاتی که احتمالا در آن تیم هایی مانند پرسپولیس که تقویم آسیا و ایران کم تاثیر روی افت این تیم نداشته، بتوانند از آن به عنوان ترمیم، ریکاوری و استراحت و فرار از فرسایش بیشتر استفاده کنند. احتمال اینکه از پرسپولیس متفاوت بعد از تعطیلات رونمایی شود بسیار زیاد است. باید به انتظار نشست.

امیر کریمی

هومن جعفری کد خبر: 1117653 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • پرسپولیس حذف شد
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم