Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد در مصاحبه با رادیو گفتگو، از رونماییِ "تقریظ رهبری" بر یک کتاب حوزه دفاع مقدس در هفته کتاب که پایان آبان ماه برگزار خواهد شد، خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد در ارتباط زنده تلفنی با برنامه "تقاطع فرهنگ" در خصوص تاخیر اعلام اسامی در خلال روند برگزاری "جایزه جلال"، گفت: نشست علمی این جایزه چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و فراخوان آن نیز منتشر و 1400 اثر به جشنواره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ابراز امیدواری کرد داوری‌ها در زمان مشخص خود به پایان برسد و اسامی اعلام شود.

احمدوند در خصوص سفر وزیر ارشاد به شیراز و احتمال تفکیک دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی به رادیو گفتگو گفت: این اتفاق رخ خواهد داد، ولی زمان اداری می‌برد و پس از برگزاری جایزه جلال اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: نام خانه کتاب نیز باید مورد نظر دوستان باشد، ولی احتمالا عنوان "ادبیات داستانی" از آن حذف خواهد شد.

احمدوند همچنین در خصوص نمایشگاه کتاب تهران گفت: در بهمن امسال دومین نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار خواهیم کرد و درباره نمایشگاه حضوری نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم که اگر شرایط کرونایی مساعد باشد، در ابتدای سال آتی برپا خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد در ادامه سخنان خود در این بخش خبری تحلیلی در رادیو گفتگو، درباره هفته فرهنگی کتاب گفت: امسال همچون ادوار گذشته در هفته آخر آبان هفته کتاب را خواهیم داشت.

برخی برنامه‌ها همانی است که در سال‌های گذشته مخاطبانی داشته است و برخی از وظایف بر عهده نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف می‌باشد.

احمدوند همچنین از برنامه‌هایی ویژه برای هفته کتاب 1400 خبر داد و گفت: به مرور دبیرخانه ستادی نیز برنامه‌های این هفته را اعلام خواهد کرد.

وی از تقریظ رهبری بر یکی از کتب دفاع مقدس نیز خبر داد که در این هفته فرهنگی رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تقریظ رهبر انقلاب کتب دفاع مقدس رادیو گفتگو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد

وزیر دفاع آلمان اصول اساسی برای اصلاحات گسترده در ارتش را طی فرمانی ارائه کرد و آن را اساسی برای ایجاد آمادگی در ارتش برای شرایط جنگی دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی"، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع فدرال آلمان اصول اساسی تشکیلات جدید رهبری وزارت دفاع و ارتش آلمان را تعیین کرده است. این مقام آلمانی به طور تشریفاتی فرمان مربوطه را در زادگاهش اوسنابروک امضا کرد. پیستوریوس تأکید کرد که پس از جنگ روسیه علیه اوکراین، دفاع ملی و اتحادی بار دیگر در همه سطوح مورد توجه قرار گرفت. به گفته وی این فرمان پایه رسمی برای یک سازمان رهبری جنگنده و آماده نبرد را فراهم می کند.

فرمان موسوم به اوسنابروک چهارمین مقررات تجدید ساختار در تاریخ بوندسوهر (ارتش آلمان) است که در سال 1955 تأسیس شد. از اول ماه مه، پیستوریوس این حکم را با حکم قبلی معتبر درسدن از سال 2012 که توسط سلفش توماس د مایزیر تنظیم شده بود جایگزین خواهد کرد. پیستوریوس گفت: «این فرمان یکی دیگر از قطعات کلیدی و نقطه عطف است و آلمان را به هدف بازدارندگی و اولویت دفاعی نزدیکتر می کند. زیرا وضعیت تهدید در اروپا «با جنگ پوتین در اوکراین کاملاً متفاوت شده است».

پیستوریوس و تیمش ماه ها بر روی اصلاح ساختارهای رهبری در بوندسوهر و در وزارت دفاع کار کرده اند. دلیل این اقدامات جنگ در اوکراین و ترس از حملات روسیه به خاک ناتو است. این امر باعث شد تا ارتش آلمان که قبلاً عمدتاً بر مأموریت های خارجی متمرکز شده بود، به کانون دفاع ملی و اتحادی بازگردد.

در هنگام امضای این دستور پیستوریوس به ساختارهایی اشاره کرد که از سال گذشته به تدریج اجرا شده است. وی تاکید کرد که در بهار سال گذشته ابتدا مدیریت عالی وزارت دفاع اصلاح شد، در پاییز اصلاحات بیشتری در این وزارتخانه انجام شد و امسال اصلاحات گسترده ای در خود نیروهای مسلح دنبال شد.

در آغاز ماه آوریل، پیستوریوس برنامه های خود را برای ایجاد نقطه عطف در ارتش آلمان ارائه کرد. نکات کلیدی به ویژه فرماندهی عملیاتی واحد برای عملیات در داخل و خارج و همچنین فرماندهی فضای سایبری و اطلاعاتی به عنوان چهارمین شاخه نیروهای مسلح در کنار ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی است. پیستوریوس گفت که این فرمان اکنون همچنین طبقه بندی واحدهای پشتیبانی مانند پرسنل پزشکی و لجستیک را در سیستم کلی تنظیم می کند. همچنین وظایف معاونت بازرسی کل کشور به صراحت مشخص خواهد شد.

استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوتشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب