Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:06:32 GMT

آلاینده ها دوباره به آسمان کلانشهرها باز می گردد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۷۸۱۱

آلاینده ها دوباره به آسمان کلانشهرها باز می گردد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، هرمزگان، شمال و شرق خوزستان و برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، اصفهان، خراسان جنوبی، بوشهر، مرکزی، قم، جنوب لرستان، جزایر تنگه هرمز و خلیج فارس وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط تهران، البرز و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه بارش‌ها در فارس، بوشهر، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب اصفهان، جزایر تنگه هرمز و خلیج فارس و برخی مناطق هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری ادامه خواهد داشت. طی این مدت بارش در مناطق مرتفع و سردسیر این استان‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

سه‌شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. از این رو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرتردد به‌ویژه تهران و کرج دور از انتظار نیست.

سه شنبه در برخی مناطق کرمان، فارس و خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ می‌دهد. از اواخر وقت چهارشنبه با نفوذ جریان‌های شمالی روی دریای خزر، بارش‌ها در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود. پنج شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش رخ می‌دهد.

از دوشنبه تا چهارشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. پنج‌شنبه در شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش محسوس دما اتفاق می‌افتد.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اراک با دمای ۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5345994

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا افزایش دما آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی بازگشایی مدارس یوم الله 13 آبان شهرداری منطقه 14 تهران گردشگری علیرضا زاکانی پیش بینی وضعیت هوا مهدی چمران سازمان تامین اجتماعی شهر تهران بارش باران مددجویان کمیته امداد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فعالیت سامانه بارشی همچنان در برخی مناطق استان ادامه دارد. شدت بارش ها برای فردا  هم در مناطق شمال غرب فارس خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • آسمان خوزستان میزبان سامانه بارشی جدید
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید