Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد گل فشان رئیس کارگروه تخصصی اجتماعی، تاب‌آوری و استمرار خدمات حمایتی گفت: در هر سازمان و ارگانی کمیته‌ای تحت عنوان کمیته پدافند غیرعامل تشکیل شده است که جمعیت هلال احمر نیز با تشکیل پنج کارگروه تخصصی در ذیل این کمیته فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: کارگروه‌های مورد بحث با توجه به وظایف و اهداف جمعیت هلال احمر با عناوین کارگروه تخصصی اجتماعی، تاب‌آوری و استمرار خدمات حمایتی، کارگروه تخصصی بهداشت و درمان، کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش و فناوری، کارگروه تخصصی آمادگی و پاسخ به سوانح و کارگروه تخصصی کالبدی، فنی مهندسی و امنیت سایبری مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه تخصصی اجتماعی، تاب‌آوری و استمرار خدمات حمایتی تصریح کرد: با عنایت به اینکه مسئولیت کارگروه تخصصی اجتماعی، تاب‌آوری و استمرار خدمات حمایتی پدافند غیرعامل به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر محول شده، تاکنون پنج جلسه با حضور اعضا کارگروه، شامل سازمان داوطلبان، اداره کل روابط عمومی و معاونت بین‌الملل و امور بشر دوستانه جمعیت هلال‌احمر به عنوان واحد همکار و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر به عنوان واحد پشتیبان در محل این سازمان برگزار شده است.

گل فشان با اشاره به جزئیات جلسات برگزار شده گفت: از مصوبات و نتایج عملیاتی این کارگروه می‌توان به برگزاری یک کارگاه آموزشی تحت عنوان کارگاه آموزشی تخصصی اجتماعی، تاب‌آوری و استمرار خدمات حمایتی پدافند غیرعامل با حضور اساتید و صاحب نظران و اعضا یاد شده کارگروه در روز سه شنبه در محل موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران و همچنین تهیه جدول زمان بندی براساس راهبردها و برنامه‌های مرتبط با کارگروه نام برد.

کد خبر 5346005 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جوانان هلال احمر پدافند غیرعامل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی بازگشایی مدارس یوم الله 13 آبان شهرداری منطقه 14 تهران گردشگری علیرضا زاکانی پیش بینی وضعیت هوا مهدی چمران سازمان تامین اجتماعی شهر تهران بارش باران مددجویان کمیته امداد کارگروه تخصصی اجتماعی جمعیت هلال احمر پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی