Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان اردبیل در بازدید از پروژه پل قدس گفت: شهرداری اردبیل ثابت کرد اگر بخواهند کار پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با همراهی شهردار، جمعی از معاونین و مدیران مجموعه شهرداری اردبیل و پیمانکار پروژه با حضور در محل پروژه ، به صورت میدانی از این پروژه بزرگ عمران شهری بازدید بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی در این بازدید میدانی با تأکیدبر لزوم رعایت مباحث فنی و استانداردهای طراحی و ساخت ازسوی پیمانکار،توصیه ونکات لازم جهت ایجاد تسریع در روندعملیات عمرانی فازهای لوپ درحال اجرای پروژه رابه پیمانکار یادآوری کرد.

دادستان  گفت: شهرداری ومجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردنداگربخواهندکارکنندکار را انجام خواهند داد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: طی مکاتباتی که بانهادهای فنی مرتبط بادستگاه قضایی دراین مدت انجام داده‌ایم،خوشبختانه ایرادفنی غیرموجه در پروژه پل قدس وجودنداردو انتظار و خواسته ماازپیمانکارپروژه این استکه طبق تعهدات مابه مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه‌ریزی پیمانکارصورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E راتا ۳۰ آبان ماه و فاز لوپ D را هم تا ۲۰ آذرماه به اتمام برساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید و توسعه بازارهای صادراتی موجود اقدام کنند.

به گفته او، در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان ، زمینه‌های شناسایی ، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

علایی گفت: پارسال از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو